ACCEPTEU EL REPTE?

5è 17/18


QUIN ESPECTACLE!

EL MISTERI DELS ANELLS OLÍMPICS
(divendres 15 de juny)
Sereu capaços de col·laborar en el festival de final de curs on el tema serà la celebració dels 25 anys dels jocs olímpics de BCN92?

Avaluació:

Comunicar vivències, emocions i idees fent servir el gest, la postura i el moviment del cos de forma creativa en el festival de final de curs.



ELS JOCS OLÍMPICS
SEREU CAPAÇOS DE SUPERAR REPTES COM ELS ATLETES OLÍMPICS?


Avaluació:
Trobar solucions motrius eficients en la pràctica de l'atletisme fent servir estratègies conegudes o inventades.


SUPORT VITAL BÀSIC

ACTUAR = SALVAR VIDES
Avaluació:
Aplicar la seqüència amb l'ordre correcte en un simulacre d'emergència.


TOT ÉS POSSIBLE:

EL CIRC DE L'ALEGRIA



Sereu capaços de fer un petit número de circ en grups i poder-los aprofitar per l'espectacle de fi de curs?













QUÈ VOLEM APRENDRE?

 · Estratègies per millorar el control en els girs, equilibris, salts, inversions i malabars tenint en compte les meves possibilitats i amb l'ajuda dels meus companys.
 


PLANIFICACIÓ ESPECTACLE CIRC

                                                                       

1.- ENCERCLA QUINS D’AQUESTS MOVIMENTS HEU TRIAT PER FER L’ESPECTACLE?


EL PEIX (TOMBARELLA AMB IMPULS)    SALTAR AMB EL MINI TRAMPOLÍ      CAMINAR AMB XANQUES    
 
MALABARS AMB 2 O 3    FIGURES D’ACROESPORT      RONDADA      LA VERTICAL      SALTAR PLINTON


2.- HAS POGUT FER ELS MOVIMENTS QUE US HAVÍEU PROPOSAT?




3.- DE TOTS ELS MOVIMENTS TREBALLATS QUIN O QUINS SÓN ELS QUE ENCARA NO ETS CAPAÇ DE FER?


BALLEM!



Aconseguirem que el Rei Carnestoltes faci possibles els nostres desitjos?


QUÈ VOLEM APRENDRE?



El ball de bastons de Sant Ferriol i la coreografia de comiat del Rei Carnestoltes acceptant i col·laborant amb els altres per ser una classe molt ben avinguda. 





INICIEM-NOS AL BÀDMINTON


Sereu capaços de fer un campionat de bàdminton per parelles?

QUÈ VOLEM APRENDRE?
  • Agafar i utilitzar correctament la raqueta.
  • Estratègies amb la parella.
  • Respectar als companys
Estem aprenent a sacar de diferents maneres.









AUTOAVALUACIÓ





ELS PASTORETS

Ha arribat l'hora de fer feliços a la resta de nens i nenes de l'escola: MOLTA MERDA!


QUÈ VOLEM APRENDRE? 
· A Interpretar els personatges dels pastorets utilitzant els recursos expressius del cos: el gest, l’expressió de la cara i el moviment amb ritme.
· A fer propostes per millorar el funcionament de les activitats ajudant als companys.



ns alguna idea per fer a la representació dels pastorets?
 Podeu fer les vostres aportacions a l'apartat de comentaris que trobareu al final de la pàgina. Digueu qui sou, seleccioneu enviar com anònim i cliqueu publica.




SENDERS PR

Coneixeu algún sender que passi per Sant Pere?

 QUÈ ÉS EL SENDERISME?

PR C - 45


Baixada del Teatre
Al peu del Turó de la Guàrdia


PR C - 47  

Una mica més avall dels mesclaments.


QUÈ VOLEM APRENDRE?
  • A ORIENTAR-NOS I CONÈIXER ELS ESPAIS NATURALS QUE ENS ENVOLTEN.
  • A CONÈIXER I RESPECTAR EL NOSTRE ENTORN.