ACCEPTEU EL REPTE?

6è 20/21

                        JOCS PARALÍMPICS


SEREU CAPAÇOS DE SUPERAR REPTES COM ELS ATLETES PARALÍMPICS?







COM HO HEM FET?

Novell: em costa saber quines son les meves capacitats a l'hora de córrer, saltar i llançar amb diferents discapacitats.

Aprenent: sé quines són les meves capacitats a l'hora de córrer, saltar i llançar amb diferents discapacitats.

Avançat: sé quines són les meves capacitats a l'hora de córrer, saltar i llançar amb diferents discapacitats. Intento trobar solucions motrius eficients fent servir diferents estratègies. 

Expert: sé quines són les meves capacitats a l'hora de córrer, saltar i llançar amb diferents discapacitats. A més, sóc capaç de trobar solucions motrius eficients fent servir diferents estratègies. 

SUPORT VITAL BÀSIC


ACTUAR = SALVAR VIDES
Avaluació:

Aplicar la seqüència amb l'ordre correcte en un simulacre d'emergència.

ELS ESPORTS AQUÀTICS/TERRESTRES

Sereu capaços de fer un coreografia com aquesta? 


QUÈ VOLEM APRENDRE?
    • coordinar els moviments de l'estil de crol i d'esquena/ millorar la tècnica de carrera i de la marxa.
    • iniciar-nos al waterpolo / handball.
    • crear, realitzar i sincronitzar una coreografia aquàtica / al terra.



En la primera sessió hem fet diferents activitats per fer una aproximació als tres esports aquàtics que treballarem aquest trimestre: NATACIÓ, WATERPOLO I NATACIÓ SINCRONITZADA

Amb parelles intentarem millorar l'estil de crol i d'esquena fixant-nos sobretot amb la respiració, amb allargar les braçades, amb anar ben estirats i amb picar correctament de peus.


Les noves restriccions del covid ens ha fet adaptar però no ens farà  renunciar als aprenentatges!

Millorem la tècnica de carrera pensant com col.loquem els peus, el cos i els braços per ser més eficients.






Preparant la figura espectacular de la coreografia de sincronitzada.


Fem el rei de la pista per grups d'entrenament així treballem els desmarcatges i les  estratègies d'atac i defensa.

COM HO HEM FET?

Expert: he millorat la tècnica de carrera, la tècnica de marxa i he ajudat a millorar als companys. He adaptat els desmarcatges i les estratègies d'atac i defensa en la pràctica de l'handbol. I soc capaç de sincronitzar els moviments amb la resta de companys en una petita coreografia que he ajudat a crear.

Avançat: he millorat la tècnica de carrera i la de marxa. He anat adaptant els desmarcatges i les estratègies d'atac i defensa en la pràctica de l'handbol. I soc capaç de sincronitzar els moviments amb la resta de companys en una petita coreografia.

Aprenent: he provat de millorar la tècnica de carrera i la marxa. He anat adaptant les tècniques i tàctiques de l'esport de l'handbol tot i que m'ha costat fer-ho servir en situacions de joc real. I he participat d'una petita coreografia amb els companys.

Novell: m'he esforçat poc per millorar les tècniques de carrera i marxa. M'ha costat fer servir les tècniques i tàctiques treballades de l'handbol ens situacions de joc real. I no m'he implicat gaire en la realització de la coreografia amb els companys.


SENDERS GR
Coneixeu algun sender que passi per Sant Pere?



Hem seguit els senyals del sender GR direcció nord fins al dipòsit d'aigua. Després hem jugat al joc d'atrapar dels punts cardinals respectant les distàncies.




Avui hem seguit les marques vermelles i blanques direcció est amb tendència cap al sud, fins que hem arribat a la Riera i n'hem perdut el rastre.





En la tercera sessió hem descobert que el GR 151 ve de l'Esquirol i continua cap a Santa Maria de Besora.  Amb el mapa hem vist que de la Riera cal anar cap a Morelles. A més, hem repintat les marques i n'hem pintat de noves als llocs on la gent es podria despistar.


QUÈ VOLEM APRENDRE?
  • Identificar els senyals del sender GR del nostre entorn proper.
  • reconeixer el senderisme com una  pràctica fisicoesportiva saludable i que respecta l’entorn.
  • A mantenir una bona condició física.