6è 19/20

SENDERS GR


Coneixeu algun sender que passi per Sant Pere?

  • Identificar els senyals del sender GR del nostre entorn proper.
  • reconeixer el senderisme com una  pràctica fisicoesportiva saludable i que respecta l’entorn.
  • A mantenir una bona condició física.
COM HO HEM FET?
1.- He après a seguir  els senyals del GR i sempre m’he esforçat per trotar en llocs planers.
2.- He après a seguir els senyals del GR i sovint m’he esforçat per trotar en llocs planers.
3.- Reconec els senyals del GR però hauria d’esforçar-me més per trotar en llocs planers.
4.- Em costa costa seguir les marques del GR i hauria d’esforçar-me més per trotar en llocs planers.




INICIEM-NOS AL VOLEI 

 



QUÈ VOLEM APRENDRE?
  • recepcionar i colpejar la pilota amb eficàcia.
  • Estratègies d'equip.
  • Respectar als companys
Toc de mà baixa.
Toc de dits.
LA SACADA.



COM HO HEM FET?

1.- Durant els partits, sempre he intentat jugar en equip fent servir les tècniques apreses (sacada, mà baixa i toc de dits) i animant als companys.

2.- Durant els partits, gairebé sempre he intentat jugar en equip fent servir les tècniques apreses (sacada, mà baixa i toc de dits) i animant als companys.

3.- De vegades durant els partits, he intentat jugar en equip fent servir les tècniques apreses (sacada, mà baixa i toc de dits) i animant als companys.

4.- Poques vegades durant els partits, he intentat jugar en equip fent servir les tècniques apreses (sacada, mà baixa i toc de dits) i animant als companys.





ELS ESPORTS AQUÀTICS


Sereu capaços de fer un coreografia com aquesta?


QUÈ VOLEM APRENDRE?
  • A millorar les maneres de moure'ns dins l'aigua:
    • coordinar els moviments de l'estil de crol i d'esquena.
    • iniciar-nos al waterpolo.
    • crear i realitzar una coreografia aquàtica.



COM HO HEM FET?

1.- En la creació i la realització de la coreografia aquàtica he sigut capaç de resoldre la majoria dels reptes motrius com els salts, desplaçaments eficaços, immersions, girs o flotacions, modificant algunes de les propostes i proposant-ne de noves.

2.- En la creació i la realització de la coreografia aquàtica he sigut capaç de resoldre més de la meitat dels reptes motrius com els salts, desplaçaments eficaços, immersions, girs o flotacions, modificant algunes de les propostes.

3.- En la creació i la realització de la coreografia aquàtica he sigut capaç de resoldre més de la meitat dels reptes motrius com els salts, desplaçaments eficaços, immersions, girs o flotacions amb suport.

4.- En la creació i la realització de la coreografia aquàtica he sigut capaç de resoldre menys de la meitat dels reptes motrius com els salts, desplaçaments eficaços, immersions, girs o flotacions.


BALLEM!






Aconseguirem que le Rei Carnestoltes ens consedeixi els nostres desitjos?

QUÈ VOLEM APRENDRE?

El ball de Bastons i la coreografia de comiat del Rei Carnestoltes acceptant i col·laborant amb els altres per ser una classe molt ben avinguda. 

COM HO HEM FET?


1.- He participat amb moltes ganes en l’aprenentatge del ball del Virolet i del Rei Carnestoles, coordinant els moviments amb el ritme de la música i ajudant als companys que encara no els hi surt.

2.- He participat amb ganes en l’aprenentatge del ball del Virolet i del Rei Carnestoles, coordinant els moviments amb el ritme de la música.

3.- He participat en l’aprenentatge del ball del Virolet i del Rei Carnestoles, tot i que a vegades em costa coordinar els moviments amb el ritme de la música.


4.- He participat poc en l’aprenentatge del ball del Virolet i del Rei Carnestoles.





SUPORT VITAL BÀSIC



ACTUAR = SALVAR VIDES








JOCS PARALÍMPICS


SEREU CAPAÇOS DE SUPERAR REPTES COM ELS ATLETES PARALÍMPICS?

QUÈ VOLEM APRENDRE?

A trobar solucions motrius eficients en la pràctica de l'atletisme paralímpic fent servir estratègies conegudes o inventades.

COM HO HEM FET?

1.- M'he esforçat molt per descobrir i experimentar diferents solucions motrius a les discapacitats plantejades de manera eficaç. M'he adonat del gran esforç que fan les persones discapacitades i les valoro moltíssim. 

2.- M'he esforçat per descobrir i experimentar diferents solucions motrius a les discapacitats plantejades de manera força eficaç. M'he adonat del gran esforç que fan les persones discpacitades.

3.- M'he esforçat  per descobrir i experimentar diferents solucions motrius a les discapacitats plantejades de manera poc eficaçM'he adonat del gran esforç que fan les persones discpacitades.

4.- M'he esforçat poc per descobrir i experimentar diferents solucions motrius a les discapacitats plantejades. 


LES ALES DEL FÈNIX



I tú, segur que no pots...?

On són els vostres límits?

ESFORÇA'T, SUPERA'T, MILLORA'T!


QUIN ESPECTACLE!