4t 18/19

BALLEM!





Aconseguirem fer el ball d'en Xandri per la fira de Sant Sebastià?


QUÈ VOLEM APRENDRE?

El ball d'en Xandri i la coreografia de comiat del Rei Carnestoltes acceptant i col·laborant
amb els altres per ser una classe molt ben avinguda. 

COM HO HEM FET?

1.- He participat amb moltes ganes en l’aprenentatge del ball d’en Xandri i del Rei Carnestoles, coordinant els moviments amb el ritme de la música i ajudant als companys que encara no els hi surt.

2.- He participat amb ganes en l’aprenentatge del ball d’en Xandri i del Rei Carnestoles, coordinant els moviments amb el ritme de la música.

3.- He participat en l’aprenentatge del ball d’en Xandri i del Rei Carnestoles, tot i que a vegades em costa coordinar els moviments amb el ritme de la música.

4.- He participat poc en l’aprenentatge del ball d’en Xandri i del Rei Carnestoles.



NEDEM!




Sereu capaços de fer un circuït d'aventura aquàtic?


QUÈ VOLEM APRENDRE?
  • A fer servir noves maneres de moure'ns dins l'aigua (coordinar diferents desplaçaments, submergir-nos, flotar, saltar, girar, llançar...). 
                                                                            


OK


Us agradaria practicar un esport en el que es fa servir un "stick"?




QUÈ VOLEM APRENDRE?
  • A jugar a un esport nou i aprendre a desmarcar-me.
  • Respectar als companys de l'altre equip. 
AGAFEM CORRECTAMENT L'ESTIC.
DESMARCATGE: CONSISTEIX EN FER UN MOVIMENT PER TAL DE QUEDAR SOL I QUE EL COMPANY EM PUGUI PASSAR LA PILOTA.

COM HO HEM FET?

1.- He après a agafar bé l'estic, a buscar espais per estar sol perquè em puguin passar la pilota, a saludar abans dels partits i felicitar al final a tots els companys.

2.- He après a fer dues de les tres accions que ens havíem proposat.

3.- He après a fer una de les tres accions que ens havíem proposat.

4.- Pràcticament no he assolit cap de les tres accions que ens havíem proposat.


CAP ON ANEM?


Sereu capaços de fer una cursa d’orientació?





                                   


                                   

                       

                       

QUÈ VOLEM APRENDRE?
  • A ORIENTAR-NOS PER L'ESPAI NATURAL DE LA RIERA
  • A CONÈIXER I RESPECTAR EL NOSTRE ENTORN.
  • A TENIR UNA BONA CONDICIÓ FÍSICA.
COM HO HEM FET?

1.- Hem trotat al ritme de la parella seguint les fites per ordre.
2.- Hem trotat i caminat al ritme de la parella seguint les fites per ordre.
3.- Hem caminat i a vegades trotat al ritme de la parella però ens ha costat seguir les fites per ordre.
4.- No hem adaptat els nostres ritmes i ens ha costat seguir les fites per ordre.

8 comentaris:

  1. Sergi: Jo menjo verdures i fruita cada dia. Una o dues fruites per postres i a vegades per esmorzar a cole i amanida o sopa de verdures per sopar.

    ResponElimina
  2. ALBERT: Jo menjo verdura i fruita cada dia. A l´hora de dinar menjo amanida i per sopar menjo pure de verdures. La fruita normalment me l´ha menjo per berenar.

    ResponElimina
  3. Jo menjo verdura i fruita normalment em menjo verdura i fruita per brenar i esmorzar cada dia.
    Adrià.

    ResponElimina
  4. Cada dia per berenar menjo fruita i a vegades per dinar o sopar menjo verdura.
    TON

    ResponElimina
  5. ALBERT: L´escalfament a les sessions d´Educació Física amb en Carles són CORRECTES ja que duren entre 10 i 15 minuts, fent moure tot el cos, començant amb exercicis suaus i augmentant de mica en mica la seva intensitat...

    ResponElimina
  6. SERGI: A les classes d'educació física fem un molt bon escalfament que ens fa fer en Carles i després estem apunt per fer les activitats!

    ResponElimina
  7. Jo sempre abans de fer educació física faig entre 10 o 15 minuts d'escalfament.

    IVET

    ResponElimina
  8. ORIOL: Abans de començar les activitats d'educació física fem un bon escalfament.

    ResponElimina