4t 18/19


PASSEM, COLPEGEM I XUTEM


QUÈ VOLEM APRENDRE?

A conèixer els límits i possibilitats del nostre cos a l'hora de passar-nos un disc volador, colpejant indiaques i xutan pilotes de tot tipus. 

COM HO HEM FET?

1.- M'he esforçat molt per descobrir i experimentar diferents maneres de llançar, colpejar i xutar. Gairebé sempre faig arribar l'objecte al lloc on vull i dono consells als companys perquè també ho aconsegueixin.

2.- M'he esforçat per descobrir i experimentar diferents maneres de llançar, colpejar i xutar. Bastant sovint faig arribar l'objecte al lloc on vull.

3.- He intentat descobrir i experimentar diferents maneres de llançar, colpejar i xutar; però em costa fer arribar els objectes al lloc on vull.

4.- No he intentar descobrir i explerimentar diferents maneres de llançar, colpejar i xutar.






SUPORT VITAL BÀSIC

ACTUAR = SALVAR VIDES




LES ALES DEL FÈNIX




I tú, segur que no pots...?

On són els vostres límits?


ESFORÇA'T, SUPERA'T, MILLORA'T!

BALLEM!





Aconseguirem fer el ball d'en Xandri per la fira de Sant Sebastià?


QUÈ VOLEM APRENDRE?

El ball d'en Xandri i la coreografia de comiat del Rei Carnestoltes acceptant i col·laborant
amb els altres per ser una classe molt ben avinguda. 

COM HO HEM FET?

1.- He participat amb moltes ganes en l’aprenentatge del ball d’en Xandri i del Rei Carnestoles, coordinant els moviments amb el ritme de la música i ajudant als companys que encara no els hi surt.

2.- He participat amb ganes en l’aprenentatge del ball d’en Xandri i del Rei Carnestoles, coordinant els moviments amb el ritme de la música.

3.- He participat en l’aprenentatge del ball d’en Xandri i del Rei Carnestoles, tot i que a vegades em costa coordinar els moviments amb el ritme de la música.

4.- He participat poc en l’aprenentatge del ball d’en Xandri i del Rei Carnestoles.



NEDEM!




Sereu capaços de fer un circuït d'aventura aquàtic?


QUÈ VOLEM APRENDRE?
  • A fer servir noves maneres de moure'ns dins l'aigua (coordinar diferents desplaçaments, submergir-nos, flotar, saltar, girar, llançar...). 
1.- En la creació i la realització d'un circuit d'aventura aquàtic he sigut capaç de superar la majoria dels reptes motrius com els salts, desplaçaments panxa a terra i panxa enlaire, immersions, girs, equilibris, llançaments i flotacions.

2.- En la creació i la realització d'un circuit d'aventura aquàtic he sigut capaç de superar més de la meitat dels reptes motrius com els salts, desplaçaments panxa a terra i panxa enlaire, immersions, girs, equilibris, llançaments i flotacions.

3.- En la creació i la realització d'un circuit d'aventura aquàtic he sigut capaç de superar més de la meitat dels reptes motrius com els salts, desplaçaments panxa a terra i panxa enlaire, immersions, girs, equilibris, llançaments i flotacions amb suport.

4.- En la creació i la realització d'un circuit d'aventura aquàtic he sigut capaç de superar menys de la meitat dels reptes motrius com els salts, desplaçaments panxa a terra i panxa enlaire, immersions, girs, equilibris, llançaments i flotacions tot i fer servir suports.

OK


Us agradaria practicar un esport en el que es fa servir un "stick"?




QUÈ VOLEM APRENDRE?
  • A jugar a un esport nou i aprendre a desmarcar-me.
  • Respectar als companys de l'altre equip. 
AGAFEM CORRECTAMENT L'ESTIC.
DESMARCATGE: CONSISTEIX EN FER UN MOVIMENT PER TAL DE QUEDAR SOL I QUE EL COMPANY EM PUGUI PASSAR LA PILOTA.

COM HO HEM FET?

1.- He après a agafar bé l'estic, a buscar espais per estar sol perquè em puguin passar la pilota, a saludar abans dels partits i felicitar al final a tots els companys.

2.- He après a fer dues de les tres accions que ens havíem proposat.

3.- He après a fer una de les tres accions que ens havíem proposat.

4.- Pràcticament no he assolit cap de les tres accions que ens havíem proposat.


CAP ON ANEM?


Sereu capaços de fer una cursa d’orientació?





                                   


                                   

                       

                       

QUÈ VOLEM APRENDRE?
  • A ORIENTAR-NOS PER L'ESPAI NATURAL DE LA RIERA
  • A CONÈIXER I RESPECTAR EL NOSTRE ENTORN.
  • A TENIR UNA BONA CONDICIÓ FÍSICA.
COM HO HEM FET?

1.- Hem trotat al ritme de la parella seguint les fites per ordre.
2.- Hem trotat i caminat al ritme de la parella seguint les fites per ordre.
3.- Hem caminat i a vegades trotat al ritme de la parella però ens ha costat seguir les fites per ordre.
4.- No hem adaptat els nostres ritmes i ens ha costat seguir les fites per ordre.