2n 18/19

QUIN COSTAT PREFEREIXES
QUÈ VOLEM APRENDRE?


Saber amb quina mà, peu o ull em va més bé fer diferents moviments.

COM HO HEM FET?


1.-  Tinc molt clar amb quina mà, peu o ull utilizo per fer diferents moviments. Sé dir si és la dreta o l'esquerra sense pensar-ho i puc seguir unes indicacions sense equivocar-me.

2.- Tinc clar amb quina mà, peu o ull utilizo per fer diferents moviments. Sé dir si és la dreta o l'esquerra i puc seguir unes indicacions.

3.- Normalment tinc clar amb quina mà, peu o ull utilizo per fer diferents moviments. A vegades no m'en recordo  si és la dreta o l'esquerra i em costa seguir unes indicacions.

4.- No tinc clar amb quina mà, peu o ull utilizo per fer diferents moviments.


SUPORT VITAL BÀSIC

ACTUAR = SALVAR VIDES


Realitzar correctament una trucada al 112 en una simulació d'emergència.

BALLEM!



Aconseguirem que le Rei Carnestoltes ens consedeixi els nostres desitjos?


QUÈ VOLEM APRENDRE?

El ball d'en Jan petit com balla i la coreografia de comiat del Rei Carnestoltes acceptant i
col·laborant amb els altres per ser una classe molt ben avinguda. 

COM HO HEM FET?


1.- He participat amb moltes ganes en l’aprenentatge del ball d'en Jan petit i del Rei Carnestoles, coordinant els moviments amb el ritme de la música i ajudant als companys que encara no els hi surt.

2.- He participat amb ganes en l’aprenentatge del ball d’en Jan petit i del Rei Carnestoles, coordinant els moviments amb el ritme de la música.

3.- He participat en l’aprenentatge del ball d’en Jan petit i del Rei Carnestoles, tot i que a vegades em costa coordinar els moviments amb el ritme de la música.

4.- He participat poc en l’aprenentatge del ball d’en Jan petit i del Rei Carnestoles.


PEIXOS A L'AIGUA!


QUÈ VOLEM APRENDRE?

Diferents maneres de moure'ns a la piscina, nedar panxa a terra, nedar panxa enlaire i nedar per sota l'aigua.

COM HO HEM FET?

1.- He sigut capaç de fer el peix aranya, el peix manta i el submarinista en les diferents activitats i jocs que hem fet.

2.- He sigut capaç de fer amb alguna dificultat el peix aranya, el peix manta i el submarinista en les diferents activitats i jocs que hem fet.

3.- He siguit capaç de fer amb alguna dificultat el peix aranya, el peix manta i el submarinista en les diferents activitats i jocs que hem fet amb ajuda.

4.- Em falta molt poc per ser capaç de fer el peix aranya, el peix manta i el submarinista en les diferents activitats i jocs que hem fet, tot i fer servir ajudes.





  • QUÈ VOLEM APRENDRE?
  1. A PARTICIPAR COOPERATIVAMENT EN ELS REPTES.
  2. A COMPLIR LES NORMES.
  3. RESPECTAR ELS COMPANYS.
FEM RODAR EL TRONC.
QUE NO DESCARRILI EL TREN!
TRANSPORTEM LES PIQUES
Que no caiguin les piques!
Gira cercles!
PASSAGEM EL CERCLE.



COM HO HEM FET?

1.- SEMPRE HE INTENTAT ACONSEGUIR ELS REPTES ESCOLTANT  I AJUDANT ALS COMPANYS FENT CAS DE LES NORMES.

2.- GAIREBÉ SEMPRE HE INTENTAT ACONSEGUIR ELS REPTES ESCOLTANT  I AJUDANT ALS COMPANYS FENT CAS DE LES NORMES.

3.- DE TANT EN TANT HE INTENTAT ACONSEGUIR ELS REPTES ESCOLTANT  I AJUDANT ALS COMPANYS FENT CAS DE LES NORMES.


4.- POQUES VEGADES  HE INTENTAT ACONSEGUIR ELS REPTES ESCOLTANT  I AJUDANT ALS COMPANYS FENT CAS DE LES NORMES.


JUGUEM A LA NATURA

VOLEU CONÈIXER ELS SECRETS DEL FOLLET DEL BOSC?
SI EM TROBEU US HO PASSAREU MOLT BÉ?

DESCOBRIM NOUS CAMINS!

                                      

CONSTRUÏM CABANES! 








DECOREM I ENS FEM VISITES!
LLIT
                
BALCÓ

FOC
SALA D'ESTAR
FEM CIRCUITS D'AVENTURA





QUÈ VOLEM APRENDRE?
  • FER TOT TIPUS D'ACTIVITAT FÍSICA A LA NATURA.
  • RESPECTAR L'ENTORN NATURAL I ALS COMPANYS.
COM HO HEM FET?

1.- SEMPRE QUE HE ANAT AL BOSC DEL FOLLET HE APROFITAT PER FER MOLTES CURSES, ENFILADES, BAIXADES, EQUILIBRIS, CONSTRUCCIONS...

2.- GAIREBÉ SEMPRE AL BOSC DEL FOLLET HE FET CURSES, ENFILADES, BAIXADES, EQUILIBRIS, CONSTRUCCIONS...

3.- DE TANT EN TANT AL BOSC DEL FOLLET HE ACTIVITATS DE MOVIMENT.

4.- AL BOSC DEL FOLLET HE FET POQUES ACTIVITATS DE MOVIMENT I MASSES JOCS QUIETS.