ACCEPTEU EL REPTE?

4t 20/21

 BOTEM, LLANCEM I XUTEM

Experimentem





Considerem que l’aprenentatge motor va més enllà 
de l’adquisició de gestos o accions motrius més o 
menys estandarditzats. Per tant, hem de pretendre 
que l’alumne sigui capaç d’utilitzar aquests aprenen-
tatges i aplicar-los en altres àmbits i contextos quo-
tidians de la vida diària i no només en les activitats 
pròpies de les classes d’educació física, fent així una 
autèntica transferència dels coneixements.


 

                    SUPORT VITAL BÀSIC

                                 ACTUAR = SALVAR VIDES

Avaluació:

Realitzar correctament la maniobra de Posició Lateral de Seguretat (PLS)





 

CIRCUIT D'AVENTURA AQUÀTIC/ TERRESTRE

 



Sereu capaços de fer un circuit d'aventura?

QUÈ VOLEM APRENDRE?
  • A fer servir noves maneres de moure'ns dins l'aigua i a fora:

Amb el joc de la bandera aprenem a fer estratègies d'equip i practiquem desplaçaments
                                           
saltem
                                           
girem

  
llisquem
llancem

 
Fem equilibris

 Immersions / enfilades

 

Flotacions / reptacions

Ara que ja hem practicat tots els moviments ens organitzarem per grups i ja podrem començar a dissenyar els nostres circuits d'aventura, que per culpa de les noves restriccions per frenar la covid-19 haurem de fer al pavelló.



Després de molta feina ja podem compartir els vídeos amb els circuits de cada grup on no hi falten els salts, equilibris, girs, reptacions, enfilades, llançaments i desplaçaments variats.








Quan acabem les sessions ens relaxem fent uns estiraments globals de tot el cos.


COM HO HEM FET?

Expert: he participat molt activament en la creació i la realització d'un circuit d'aventura sent capaç de superar la majoria dels reptes motrius com els salts, desplaçaments variats, enfilades, girs, equilibris, llançaments i reptacions.

Avançat: he participat activament en la creació i la realització d'un circuit d'aventura sent capaç de superar més de la meitat dels reptes motrius com els salts, desplaçaments variats, enfilades, girs, equilibris, llançaments i reptacions.

Aprenent: he participat en la creació i la realització d'un circuit d'aventura sent capaç de superar més de la meitat dels reptes motrius com els salts, desplaçaments variats, enfilades, girs, equilibris, llançaments i reptacions, tot i que alguns els he hagut d'adaptar.

Novell: he participat poc en la creació i la realització d'un circuit d'aventura sent capaç de superar menys de la meitat dels reptes motrius com els salts, desplaçaments variats, enfilades, girs, equilibris, llançaments i reptacions, tot i poder-los adaptar.



 CAP ON ANEM?


Sereu capaços de fer una cursa d’orientació?

QUÈ VOLEM APRENDRE?
  • A ORIENTAR-NOS PER L'ESPAI NATURAL DE LA RIERA
  • A CONÈIXER I RESPECTAR EL NOSTRE ENTORN.
  • A TENIR UNA BONA CONDICIÓ FÍSICA.



Els Punts Cardinals






Practicant amb el mapa i la brúixola



Finalment, hem fer la cursa d'orientació per la zona de la Riera. Tot i que ens ha costat ens hem adonat de la importància d'orientar bé els plànols.