ACCEPTEU EL REPTE?

6è 19/20

INVENTEM-NOS UN JOC!
TASCA (del 15 de maig al 5 de juny)
CREAR UN JOC MOTRIU COL·LABORATIU
COM HO PUC FER?
· VEURE EL VÍDEO PER AGAFAR IDEES.  
· ESCRIURE EN UN PAPER: TÍTOL DEL JOC, NÚMERO DE PARTICIPANTS, ESPAI, MATERIAL I EXPLICAR COM ES JUGA.
· RECORDA QUE NO HA DE SER COMPETITIU, NO HI HA GUANYADORS NI PERDEDORS. TOTS ELS PARTICIPANTS HAN DE COL·LABORAR PER ACONSEGUIR L'ÈXIT.


QUÈ NECESSITO?                     
· ROBA CÒMODE I FLEXIBLE.
· UN ESPAI SENSE PERILLS ON ES PUGUI FER EL JOC.
· EL MATERIAL QUE DECIDEIXI PEL JOC, SI ÉS QUE EN NECESSITO.                                                                                                  
COMPROVO QUE...
· QUE TINC EL MATERIAL A PUNT.
· QUE NO HI HA PERILLS.
· QUE NO ÉS UN JOC COMPETITIU.
· QUE HI PODEN JUGAR NENES I NENS DE 6 A 12 ANYS.     

COM HO PUC COMPARTIR?
· JUGANT AL JOC AMB ELS DE CASA.
· EMPLENANT AQUEST FORMULARI
· COMPARTINT UN AUDIO EXPLICANT COM ES JUGA AL VOSTRE JOC.           csado@escolaxandri.cat 

PUC CONSULTAR
EXEMPLES DE JOCS COOPERATIUS




PARLEM AMB EL COS
TASCA (del 24 d'abril al 15 de maig)
EXPLICAR AMB EL MOVIMENT I EL GEST LES EMOCIONS I VIVÈNCIES DEL VOSTRE CONFINAMENT.

COM HO PUC FER?
· VEURE EL VÍDEO PER AGAFAR IDEES.  
· ESCRIURE EN UN PAPER EL SENTIMENT QUE VULL REPRESENTAR.
· PROVAR DAVANT D'UN MIRALL MOVIMENTS I GESTOS QUE EXPLIQUIN COM EM SENTO.
· TRIA UNA MÚSICA QUE LLIGUI AMB LA TEVA EMOCIÓ.  

QUÈ NECESSITO?                       
· ROBA CÒMODE I FLEXIBLE.
· UN ESPAI ON EM PUGUI MOURE.
· ALGUN OBJECTE QUE M'AJUDI A EXPRESSAR-ME.                

COMPROVO QUE...
· QUE TINC EL MATERIAL A PUNT.
· QUE NO HI HA PERILLS.
· QUE DURA MENYS D'UN MINUT.
· QUE FAIG MOVIMENTS BAIXOS (AL TERRA), MITJOS (4 GRAPES, AJUPITS...) I ALTS (DRETS,SALTS...).                                                                                                                                                                                           
COM HO PUC COMPARTIR?
· ENSENYANT LA COREOGRAFIA AMB ELS DE CASA.
· ESCRIVINT UN CORREU ELECTRÒNIC I EXPLICAR COM T'HA ANAT (TAMBÉ POTS FER AUDIO)· 
· COMPARTINT FOTOS O VÍDEOS DE LA COREOGRAFIA.           csado@escolaxandri.cat 

PUC CONSULTAR

REPTES MOTRIUS PER FER A CASA
Tasca (setmanal per anar fent al vostre ritme)
Fer reptes motrius 
per mantenir-nos actius
Què necessito?                       Comprovo...
· Connexió a internet per veure                  · que tinc el material a punt.
els vídeos.                                                · que no hi ha perills.

Com ho puc fer?                    Com ho puc compartir?
· Veure el repte un                                     · Ensenyant amb els de casa 
parell de vegades.                                      com faig el repte.
· Practicar-lo amb paciència.                       · Escrivint un correu electrònic
· Si ja em surt, puc pensar una                    explicar com t'ha anat.   
manera més difícil de fer-lo.                       · Compartint fotos o vídeos 
· I fins hi tot, em puc inventar                     dels reptes.   
un repte nou.                                            csado@escolaxandri.cat                                                           



ELS ESPORTS AQUÀTICS


Sereu capaços de fer un coreografia com aquesta?


QUÈ VOLEM APRENDRE?
  • A millorar les maneres de moure'ns dins l'aigua:
    • coordinar els moviments de l'estil de crol i d'esquena.
    • iniciar-nos al waterpolo.
    • crear i realitzar una coreografia aquàtica.


COM HO HEM FET?

1.- En la creació i la realització de la coreografia aquàtica he sigut capaç de resoldre la majoria dels reptes motrius com els salts, desplaçaments eficaços, immersions, girs o flotacions, modificant algunes de les propostes i proposant-ne de noves.

2.- En la creació i la realització de la coreografia aquàtica he sigut capaç de resoldre més de la meitat dels reptes motrius com els salts, desplaçaments eficaços, immersions, girs o flotacions, modificant algunes de les propostes.

3.- En la creació i la realització de la coreografia aquàtica he sigut capaç de resoldre més de la meitat dels reptes motrius com els salts, desplaçaments eficaços, immersions, girs o flotacions amb suport.

4.- En la creació i la realització de la coreografia aquàtica he sigut capaç de resoldre menys de la meitat dels reptes motrius com els salts, desplaçaments eficaços, immersions, girs o flotacions.


SENDERS GR


Coneixeu algun sender que passi per Sant Pere?

  • Identificar els senyals del sender GR del nostre entorn proper.
  • reconeixer el senderisme com una  pràctica fisicoesportiva saludable i que respecta l’entorn.
  • A mantenir una bona condició física.
COM HO HEM FET?
1.- He après a seguir  els senyals del GR i sempre m’he esforçat per millorar el meu ritme.
2.- He après a seguir els senyals del GR i sovint m’he esforçat per millorar el meu ritme.
3.- Reconec els senyals del GR però hauria d’esforçar-me més per millorar el meu ritme.
4.- Em costa costa seguir les marques del GR i hauria d’esforçar-me més per millorar el meu ritme.




INICIEM-NOS AL VOLEI 

 



QUÈ VOLEM APRENDRE?
  • recepcionar i colpejar la pilota amb eficàcia.
  • Estratègies d'equip.
  • Respectar als companys
Toc de mà baixa.
Toc de dits.
LA SACADA.



COM HO HEM FET?

1.- Durant els partits, sempre he intentat jugar en equip fent servir les tècniques apreses (sacada, mà baixa i toc de dits) i animant als companys.

2.- Durant els partits, gairebé sempre he intentat jugar en equip fent servir les tècniques apreses (sacada, mà baixa i toc de dits) i animant als companys.

3.- De vegades durant els partits, he intentat jugar en equip fent servir les tècniques apreses (sacada, mà baixa i toc de dits) i animant als companys.

4.- Poques vegades durant els partits, he intentat jugar en equip fent servir les tècniques apreses (sacada, mà baixa i toc de dits) i animant als companys.








BALLEM!

Aconseguirem que le Rei Carnestoltes ens consedeixi els nostres desitjos?

QUÈ VOLEM APRENDRE?

El ball de Bastons i la coreografia de comiat del Rei Carnestoltes acceptant i col·laborant amb els altres per ser una classe molt ben avinguda. 

COM HO HEM FET?


1.- He participat amb moltes ganes en l’aprenentatge del ball del Virolet i del Rei Carnestoles, coordinant els moviments amb el ritme de la música i ajudant als companys que encara no els hi surt.

2.- He participat amb ganes en l’aprenentatge del ball del Virolet i del Rei Carnestoles, coordinant els moviments amb el ritme de la música.

3.- He participat en l’aprenentatge del ball del Virolet i del Rei Carnestoles, tot i que a vegades em costa coordinar els moviments amb el ritme de la música.


4.- He participat poc en l’aprenentatge del ball del Virolet i del Rei Carnestoles.





SUPORT VITAL BÀSIC



ACTUAR = SALVAR VIDES








JOCS PARALÍMPICS


SEREU CAPAÇOS DE SUPERAR REPTES COM ELS ATLETES PARALÍMPICS?

QUÈ VOLEM APRENDRE?

A trobar solucions motrius eficients en la pràctica de l'atletisme paralímpic fent servir estratègies conegudes o inventades.

COM HO HEM FET?

1.- M'he esforçat molt per descobrir i experimentar diferents solucions motrius a les discapacitats plantejades de manera eficaç. M'he adonat del gran esforç que fan les persones discapacitades i les valoro moltíssim. 

2.- M'he esforçat per descobrir i experimentar diferents solucions motrius a les discapacitats plantejades de manera força eficaç. M'he adonat del gran esforç que fan les persones discpacitades.

3.- M'he esforçat  per descobrir i experimentar diferents solucions motrius a les discapacitats plantejades de manera poc eficaçM'he adonat del gran esforç que fan les persones discpacitades.

4.- M'he esforçat poc per descobrir i experimentar diferents solucions motrius a les discapacitats plantejades. 


LES ALES DEL FÈNIX



I tú, segur que no pots...?

On són els vostres límits?

ESFORÇA'T, SUPERA'T, MILLORA'T!


QUIN ESPECTACLE!