INVENTEM-NOS UN JOC!
TASCA (del 15 de maig al 5 de juny)
CREAR UN JOC MOTRIU COL·LABORATIU
COM HO PUC FER?
· VEURE EL VÍDEO PER AGAFAR IDEES.
· ESCRIURE EN UN PAPER: TÍTOL DEL JOC, NÚMERO DE PARTICIPANTS, ESPAI, MATERIAL I EXPLICAR COM ES JUGA.
· RECORDA QUE NO HA DE SER COMPETITIU, NO HI HA GUANYADORS NI PERDEDORS. TOTS ELS PARTICIPANTS HAN DE COL·LABORAR PER ACONSEGUIR L'ÈXIT.
QUÈ NECESSITO?
· ROBA CÒMODE I FLEXIBLE.
· UN ESPAI SENSE PERILLS ON ES PUGUI FER EL JOC.
· EL MATERIAL QUE DECIDEIXI PEL JOC, SI ÉS QUE EN NECESSITO.
COMPROVO QUE...
· QUE TINC EL MATERIAL A PUNT.
· QUE NO HI HA PERILLS.
· QUE NO ÉS UN JOC COMPETITIU.
· QUE HI PODEN JUGAR NENES I NENS DE 6 A 12 ANYS.
COM HO PUC COMPARTIR?
· JUGANT AL JOC AMB ELS DE CASA.
· EMPLENANT AQUEST FORMULARI.
· COMPARTINT UN AUDIO EXPLICANT COM ES JUGA AL VOSTRE JOC. csado@escolaxandri.cat PUC CONSULTAR
EXEMPLES DE JOCS COOPERATIUS
PARLEM AMB EL COS
TASCA (del 24 d'abril al 15 de maig)
EXPLICAR AMB EL MOVIMENT I EL GEST LES EMOCIONS I VIVÈNCIES DEL VOSTRE CONFINAMENT.
COM HO PUC FER?
· VEURE EL VÍDEO PER AGAFAR IDEES.
· ESCRIURE EN UN PAPER EL SENTIMENT QUE VULL REPRESENTAR.
· PROVAR DAVANT D'UN MIRALL MOVIMENTS I GESTOS QUE EXPLIQUIN COM EM SENTO.
QUÈ NECESSITO?
· VEURE EL VÍDEO PER AGAFAR IDEES.
· ESCRIURE EN UN PAPER EL SENTIMENT QUE VULL REPRESENTAR.
· PROVAR DAVANT D'UN MIRALL MOVIMENTS I GESTOS QUE EXPLIQUIN COM EM SENTO.
· TRIA UNA MÚSICA QUE LLIGUI AMB LA TEVA EMOCIÓ.
QUÈ NECESSITO?
· ROBA CÒMODE I FLEXIBLE.
· UN ESPAI ON EM PUGUI MOURE.
· ALGUN OBJECTE QUE M'AJUDI A EXPRESSAR-ME.
COMPROVO QUE...
· QUE TINC EL MATERIAL A PUNT.
· QUE NO HI HA PERILLS.
· QUE DURA MENYS D'UN MINUT.
· UN ESPAI ON EM PUGUI MOURE.
· ALGUN OBJECTE QUE M'AJUDI A EXPRESSAR-ME.
COMPROVO QUE...
· QUE TINC EL MATERIAL A PUNT.
· QUE NO HI HA PERILLS.
· QUE DURA MENYS D'UN MINUT.
· QUE FAIG MOVIMENTS BAIXOS (AL TERRA), MITJOS (4 GRAPES, AJUPITS...) I ALTS (DRETS,SALTS...).
COM HO PUC COMPARTIR?
· ENSENYANT LA COREOGRAFIA AMB ELS DE CASA.
· ESCRIVINT UN CORREU ELECTRÒNIC I EXPLICAR COM T'HA ANAT (TAMBÉ POTS FER AUDIO)·
· COMPARTINT FOTOS O VÍDEOS DE LA COREOGRAFIA. csado@escolaxandri.cat
PUC CONSULTAR
REPTES MOTRIUS PER FER A CASA
Tasca (setmanal per anar fent al vostre ritme)
Fer reptes motrius
per mantenir-nos actius
Què necessito? Comprovo...
· Connexió a internet per veure · que tinc el material a punt.
els vídeos. · que no hi ha perills.
Com ho puc fer? Com ho puc compartir?
· Veure el repte un · Ensenyant amb els de casa
· Veure el repte un · Ensenyant amb els de casa
parell de vegades. com faig el repte.
· Practicar-lo amb paciència. · Escrivint un correu electrònic
· Si ja em surt, puc pensar una i explicar com t'ha anat.
manera més difícil de fer-lo. · Compartint fotos o vídeos
· I fins hi tot, em puc inventar dels reptes.
· I fins hi tot, em puc inventar dels reptes.
un repte nou. csado@escolaxandri.cat
Sereu capaços de fer un coreografia com aquesta?
QUÈ VOLEM APRENDRE?
- A millorar les maneres de moure'ns dins l'aigua:
- coordinar els moviments de l'estil de crol i d'esquena.
- iniciar-nos al waterpolo.
- crear i realitzar una coreografia aquàtica.
COM HO HEM FET?
1.- En la creació i la realització de la coreografia aquàtica he sigut capaç de resoldre la majoria dels reptes motrius com els salts, desplaçaments eficaços, immersions, girs o flotacions, modificant algunes de les propostes i proposant-ne de noves.
2.- En la creació i la realització de la coreografia aquàtica he sigut capaç de resoldre més de la meitat dels reptes motrius com els salts, desplaçaments eficaços, immersions, girs o flotacions, modificant algunes de les propostes.
3.- En la creació i la realització de la coreografia aquàtica he sigut capaç de resoldre més de la meitat dels reptes motrius com els salts, desplaçaments eficaços, immersions, girs o flotacions amb suport.
4.- En la creació i la realització de la coreografia aquàtica he sigut capaç de resoldre menys de la meitat dels reptes motrius com els salts, desplaçaments eficaços, immersions, girs o flotacions.
SENDERS GR
Coneixeu algun sender que passi per Sant Pere?
- A Identificar els senyals del sender GR del nostre entorn proper.
- A reconeixer el senderisme com una pràctica fisicoesportiva saludable i que respecta l’entorn.
- A mantenir una bona condició física.
COM HO HEM FET?
1.- He après a seguir els senyals del GR i sempre m’he esforçat per millorar el meu ritme.
2.- He après a seguir els senyals del GR i sovint m’he esforçat per millorar el meu ritme.
3.- Reconec els senyals del GR però hauria d’esforçar-me més per millorar el meu ritme.
4.- Em costa costa seguir les marques del GR i hauria d’esforçar-me més per millorar el meu ritme.
INICIEM-NOS AL VOLEI
QUÈ VOLEM APRENDRE?
- A recepcionar i colpejar la pilota amb eficàcia.
- Estratègies d'equip.
- Respectar als companys.
Toc de mà baixa. |
Toc de dits. |
LA SACADA. |
COM HO HEM FET?
1.- Durant els partits, sempre he intentat jugar en equip fent servir les tècniques apreses (sacada, mà baixa i toc de dits) i animant als companys.
2.- Durant els partits, gairebé sempre he intentat jugar en equip fent servir les tècniques apreses (sacada, mà baixa i toc de dits) i animant als companys.
3.- De vegades durant els partits, he intentat jugar en equip fent servir les tècniques apreses (sacada, mà baixa i toc de dits) i animant als companys.
4.- Poques vegades durant els partits, he intentat jugar en equip fent servir les tècniques apreses (sacada, mà baixa i toc de dits) i animant als companys.
3.- De vegades durant els partits, he intentat jugar en equip fent servir les tècniques apreses (sacada, mà baixa i toc de dits) i animant als companys.
4.- Poques vegades durant els partits, he intentat jugar en equip fent servir les tècniques apreses (sacada, mà baixa i toc de dits) i animant als companys.
BALLEM!
Aconseguirem que le Rei Carnestoltes ens consedeixi els nostres desitjos?
QUÈ VOLEM APRENDRE?
El ball de Bastons i la coreografia de comiat del Rei Carnestoltes acceptant i col·laborant amb els altres per ser una classe molt ben avinguda.
El ball de Bastons i la coreografia de comiat del Rei Carnestoltes acceptant i col·laborant amb els altres per ser una classe molt ben avinguda.
COM HO HEM FET?
1.- He participat amb moltes ganes en l’aprenentatge del ball del Virolet i del Rei Carnestoles, coordinant els moviments amb el ritme de la música i ajudant als companys que encara no els hi surt.
2.- He participat amb ganes en l’aprenentatge del ball del Virolet i del Rei Carnestoles, coordinant els moviments amb el ritme de la música.
3.- He participat en l’aprenentatge del ball del Virolet i del Rei Carnestoles, tot i que a vegades em costa coordinar els moviments amb el ritme de la música.
4.- He participat poc en l’aprenentatge del ball del Virolet i del Rei Carnestoles.
2.- He participat amb ganes en l’aprenentatge del ball del Virolet i del Rei Carnestoles, coordinant els moviments amb el ritme de la música.
3.- He participat en l’aprenentatge del ball del Virolet i del Rei Carnestoles, tot i que a vegades em costa coordinar els moviments amb el ritme de la música.
4.- He participat poc en l’aprenentatge del ball del Virolet i del Rei Carnestoles.
SEREU CAPAÇOS DE SUPERAR REPTES COM ELS ATLETES PARALÍMPICS?
QUÈ VOLEM APRENDRE?
A trobar solucions motrius eficients en la pràctica de l'atletisme paralímpic fent servir estratègies conegudes o inventades.
COM HO HEM FET?
1.- M'he esforçat molt per descobrir i experimentar diferents solucions motrius a les discapacitats plantejades de manera eficaç. M'he adonat del gran esforç que fan les persones discapacitades i les valoro moltíssim.
2.- M'he esforçat per descobrir i experimentar diferents solucions motrius a les discapacitats plantejades de manera força eficaç. M'he adonat del gran esforç que fan les persones discpacitades.
3.- M'he esforçat per descobrir i experimentar diferents solucions motrius a les discapacitats plantejades de manera poc eficaç. M'he adonat del gran esforç que fan les persones discpacitades.
4.- M'he esforçat poc per descobrir i experimentar diferents solucions motrius a les discapacitats plantejades.
2.- M'he esforçat per descobrir i experimentar diferents solucions motrius a les discapacitats plantejades de manera força eficaç. M'he adonat del gran esforç que fan les persones discpacitades.
3.- M'he esforçat per descobrir i experimentar diferents solucions motrius a les discapacitats plantejades de manera poc eficaç. M'he adonat del gran esforç que fan les persones discpacitades.
4.- M'he esforçat poc per descobrir i experimentar diferents solucions motrius a les discapacitats plantejades.
I tú, segur que no pots...?
On són els vostres límits?
ESFORÇA'T, SUPERA'T, MILLORA'T!
QUIN ESPECTACLE!