ACCEPTEU EL REPTE?

5è 19/20

INVENTEM-NOS UN JOC!
TASCA (del 15 de maig al 5 de juny)
CREAR UN JOC MOTRIU COL·LABORATIU
COM HO PUC FER?
· VEURE EL VÍDEO PER AGAFAR IDEES.  
· ESCRIURE EN UN PAPER: TÍTOL DEL JOC, NÚMERO DE PARTICIPANTS, ESPAI, MATERIAL I EXPLICAR COM ES JUGA.
· RECORDA QUE NO HA DE SER COMPETITIU, NO HI HA GUANYADORS NI PERDEDORS. TOTS ELS PARTICIPANTS HAN DE COL·LABORAR PER ACONSEGUIR L'ÈXIT.



QUÈ NECESSITO?                     
· ROBA CÒMODE I FLEXIBLE.
· UN ESPAI SENSE PERILLS ON ES PUGUI FER EL JOC.
· EL MATERIAL QUE DECIDEIXI PEL JOC, SI ÉS QUE EN NECESSITO.                                                                                                  
COMPROVO QUE...
· QUE TINC EL MATERIAL A PUNT.
· QUE NO HI HA PERILLS.
· QUE NO ÉS UN JOC COMPETITIU.
· QUE HI PODEN JUGAR NENES I NENS DE 6 A 12 ANYS.     

COM HO PUC COMPARTIR?
· JUGANT AL JOC AMB ELS DE CASA.
· EMPLENANT AQUEST FORMULARI
· COMPARTINT UN AUDIO EXPLICANT COM ES JUGA AL VOSTRE JOC.           csado@escolaxandri.cat 

PUC CONSULTAR
EXEMPLES DE JOCS COOPERATIUS




PARLEM AMB EL COS
TASCA (del 24 d'abril al 15 de maig)
EXPLICAR AMB EL MOVIMENT I EL GEST LES EMOCIONS I VIVÈNCIES DEL VOSTRE CONFINAMENT.

COM HO PUC FER?
· VEURE EL VÍDEO PER AGAFAR IDEES.  
· ESCRIURE EN UN PAPER EL SENTIMENT QUE VULL REPRESENTAR.
· PROVAR DAVANT D'UN MIRALL MOVIMENTS I GESTOS QUE EXPLIQUIN COM EM SENTO.
· TRIA UNA MÚSICA QUE LLIGUI AMB LA TEVA EMOCIÓ.  

QUÈ NECESSITO?                       
· ROBA CÒMODE I FLEXIBLE.
· UN ESPAI ON EM PUGUI MOURE.
· ALGUN OBJECTE QUE M'AJUDI A EXPRESSAR-ME.                

COMPROVO QUE...
· QUE TINC EL MATERIAL A PUNT.
· QUE NO HI HA PERILLS.
· QUE DURA MENYS D'UN MINUT.
· QUE FAIG MOVIMENTS BAIXOS (AL TERRA), MITJOS (4 GRAPES, AJUPITS...) I ALTS (DRETS,SALTS...).                                                                                                                                                                                           
COM HO PUC COMPARTIR?
· ENSENYANT LA COREOGRAFIA AMB ELS DE CASA.
· ESCRIVINT UN CORREU ELECTRÒNIC I EXPLICAR COM T'HA ANAT (TAMBÉ POTS FER AUDIO)· 
· COMPARTINT FOTOS O VÍDEOS DE LA COREOGRAFIA.           csado@escolaxandri.cat 

PUC CONSULTAR


REPTES MOTRIUS PER FER A CASA
Tasca (setmanal per anar fent al vostre ritme)
Fer reptes motrius 
per mantenir-nos actius
Què necessito?                       Comprovo...
· Connexió a internet per veure                  · que tinc el material a punt.
els vídeos.                                                · que no hi ha perills.

Com ho puc fer?                    Com ho puc compartir?
· Veure el repte un                                     · Ensenyant amb els de casa 
parell de vegades.                                      com faig el repte.
· Practicar-lo amb paciència.                       · Escrivint un correu electrònic
· Si ja em surt, puc pensar una                    explicar com t'ha anat.   
manera més difícil de fer-lo.                       · Compartint fotos o vídeos 
· I fins hi tot, em puc inventar                     dels reptes.   
un repte nou.                                            csado@escolaxandri.cat                                                           




BALLEM!



Aconseguirem que el Rei Carnestoltes ens concedeixi els nostres desitjos?


QUÈ VOLEM APRENDRE?

El ball de Bastons i la coreografia de comiat del Rei Carnestoltes acceptant i col·laborant amb els altres per ser una classe molt ben avinguda. 

COM HO HEM FET?

1.- He participat amb moltes ganes en l’aprenentatge de les danses de carnestoltes coordinant els moviments amb el ritme de la música i ajudant als companys que encara no els hi surt.

2.- He participat amb ganes en l’aprenentatge de
les danses de carnestoltes coordinant els moviments amb el ritme de la música.

3.- He participat en l’aprenentatge de
les danses de carnestoltes tot i que a vegades em costa coordinar els moviments amb el ritme de la música.

4.- 
He participat poc en l’aprenentatge de les danses de carnestoltes.




PARKOUR

Resultat d'imatges de PARKOUR ESCOLAR


Sereu capaços de crear un petit recorregut de parkour en algun espai exterior?



QUÈ VOLEM APRENDRE?

 · Estratègies per millorar el control en els girs, equilibris, salts, inversions tenint en compte les meves possibilitats i amb l'ajuda dels meus companys.


        
Els 8 espais
A cada espai hem d'intentar aprendre la tècnica i millorar-la


COM HO HEM FET?


1.- En les sessions d’educació física he sigut capaç de participar en la creació i realització d’un petit recorregut de parkour, utilitzant estratègies treballades i he fet alguna proposta de més dificultat.

2.- En les sessions d’educació física he sigut capaç de participar en la creació i realització d’un petit recorregut de parkour, utilitzant estratègies treballades tot i que n'he hagut d'adaptar alguna (menys de la meitat).

3.- En les sessions d’educació física he sigut capaç de participar en la creació i realització d’un petit recorregut de parkour, utilitzant estratègies treballades tot i que n'he hagut d'adaptar més de la meitat.

4.- En les sessions d’educació física m'ha sigut difícil de participar en la creació i realització d’un petit recorregut de parkour i no he sabut aprofitar cap de les estratègies treballades ni adaptant el grau de dificultat.






 INICIEM-NOS AL BÀDMINTON


Sereu capaços de fer un campionat de bàdminton per parelles?




QUÈ VOLEM APRENDRE?
  • Agafar i utilitzar correctament la raqueta.
  • Estratègies amb la parella.
  • Respectar als companys
Hem practicat la sacada i cops del dret i del revés.
COM HO HE FET?

1.- Sempre m'he entès amb la parella per millorar el joc, he felicitat als contraris i he agafat la raqueta per l'empunyadura.



2.- No he aconseguit 1 dels 3 aspectes anteriors.



3.- No he aconseguit 2 dels 3 aspectes anteriors.



4.- No he aconseguit cap dels tres aspectes anteriors.




SENDERS PR

Coneixeu algún sender que passi per Sant Pere?

 QUÈ ÉS EL SENDERISME?


PR C - 45

PR C - 47


Repintant marca al marge dret del riu ges

Hem pogut arribar fins al marge esquerra després de travessar el pont de Targarona.

QUÈ VOLEM APRENDRE?

  • Identificar els senyals del sender PR del nostre entorn proper.
  • reconèixer el senderisme com una  pràctica fisicoesportiva saludable i que respecta l’entorn.
  • A mantenir una bona condició física.
COM HO HE FET?


1.- He après a seguir  els senyals del PR i sempre m’he esforçat per millorar el meu ritme.
2.- He après a seguir els senyals del PR i sovint m’he esforçat per millorar el meu ritme.
3.- Reconec els senyals del PR però hauria d’esforçar-me més per millorar el meu ritme.
4.- Em costa costa seguir les marques del PR i hauria d’esforçar-me més per millorar el meu
ritme.


ELS JOCS OLÍMPICS
SEREU CAPAÇOS DE SUPERAR REPTES COM ELS ATLETES OLÍMPICS?

QUÈ VOLEM APRENDRE?

A trobar solucions motrius eficients en la pràctica de l'atletisme fent servir estratègies conegudes o inventades.

COM HO HEM FET?

1.- M'he esforçat molt per descobrir i experimentar diferents solucions motrius  plantejades de manera eficaç. Valoro i ajudo a les persones que s'esforcen per aconseguir millorar

2.- M'he esforçat per descobrir i experimentar diferents solucions motrius  plantejades de manera força eficaçValoro a les persones que s'esforcen per aconseguir millorar.

3.- M'he esforçat  per descobrir i experimentar diferents solucions motrius plantejades de manera poc eficaçValoro a les persones que s'esforcen per aconseguir millorar.

4.- M'he esforçat poc per descobrir i experimentar diferents solucions motrius.

SUPORT VITAL BÀSIC

ACTUAR = SALVAR VIDES

Aplicar la seqüència amb l'ordre correcte en un simulacre d'emergència.



LES ALES DEL FÈNIX



I tú, segur que no pots...?

On són els vostres límits?


ESFORÇA'T, SUPERA'T, MILLORA'T!

BALLEM!




Aconseguirem que le Rei Carnestoltes ens consedeixi els nostres desitjos?


QUÈ VOLEM APRENDRE?

El ball de Bastons i la coreografia de comiat del Rei Carnestoltes acceptant i col·laborant amb els altres per ser una classe molt ben avinguda. 

COM HO HEM FET?


1.- He participat amb moltes ganes en l’aprenentatge del ball del Virolet i del Rei Carnestoles, coordinant els moviments amb el ritme de la música i ajudant als companys que encara no els hi surt.

2.- He participat amb ganes en l’aprenentatge del ball del Virolet i del Rei Carnestoles, coordinant els moviments amb el ritme de la música.

3.- He participat en l’aprenentatge del ball del Virolet i del Rei Carnestoles, tot i que a vegades em costa coordinar els moviments amb el ritme de la música.

4.- He participat poc en l’aprenentatge del ball del Virolet i del Rei Carnestoles.