5è 18/19

ELS JOCS OLÍMPICS
SEREU CAPAÇOS DE SUPERAR REPTES COM ELS ATLETES OLÍMPICS?

QUÈ VOLEM APRENDRE?

A trobar solucions motrius eficients en la pràctica de l'atletisme fent servir estratègies conegudes o inventades.

COM HO HEM FET?

1.- M'he esforçat molt per descobrir i experimentar diferents solucions motrius  plantejades de manera eficaç. Valoro i ajudo a les persones que s'esforcen per aconseguir millorar

2.- M'he esforçat per descobrir i experimentar diferents solucions motrius  plantejades de manera força eficaçValoro a les persones que s'esforcen per aconseguir millorar.

3.- M'he esforçat  per descobrir i experimentar diferents solucions motrius plantejades de manera poc eficaçValoro a les persones que s'esforcen per aconseguir millorar.

4.- M'he esforçat poc per descobrir i experimentar diferents solucions motrius.

SUPORT VITAL BÀSIC

ACTUAR = SALVAR VIDES

Aplicar la seqüència amb l'ordre correcte en un simulacre d'emergència.



LES ALES DEL FÈNIX



I tú, segur que no pots...?

On són els vostres límits?


ESFORÇA'T, SUPERA'T, MILLORA'T!

BALLEM!




Aconseguirem que le Rei Carnestoltes ens consedeixi els nostres desitjos?


QUÈ VOLEM APRENDRE?

El ball de Bastons i la coreografia de comiat del Rei Carnestoltes acceptant i col·laborant amb els altres per ser una classe molt ben avinguda. 

COM HO HEM FET?


1.- He participat amb moltes ganes en l’aprenentatge del ball del Virolet i del Rei Carnestoles, coordinant els moviments amb el ritme de la música i ajudant als companys que encara no els hi surt.

2.- He participat amb ganes en l’aprenentatge del ball del Virolet i del Rei Carnestoles, coordinant els moviments amb el ritme de la música.

3.- He participat en l’aprenentatge del ball del Virolet i del Rei Carnestoles, tot i que a vegades em costa coordinar els moviments amb el ritme de la música.

4.- He participat poc en l’aprenentatge del ball del Virolet i del Rei Carnestoles.




EL CIRC DE L'ALEGRIA



Sereu capaços de fer un petit número de circ en grups i poder-los aprofitar per l'espectacle de fi de curs?



QUÈ VOLEM APRENDRE?

 · Estratègies per millorar el control en els girs, equilibris, salts, inversions i malabars tenint en compte les meves possibilitats i amb l'ajuda dels meus companys.

COM HO HEM FET?
 




1.- En les sessions d’educació física he sigut capaç de participar en la creació i realització d’un petit número de circ, utilitzant estratègies conegudes (vertical, rondada, acroesport, malabars 2 pilotes, xanques, salt amb trampolí, el peix i passar el plinton) i he fet alguna proposta de més dificultat.

2.- En les sessions d’educació física he sigut capaç de participar en la creació i realització d’un petit número de circ, utilitzant estratègies conegudes (vertical, rondada, acroesport, malabars 2 pilotes, xanques, salt amb trampolí, el peix i passar el plinton) tot i que n'he hagut d'adaptar alguna (menys de la meitat).

3.- En les sessions d’educació física he sigut capaç de participar en la creació i realització d’un petit número de circ, utilitzant estratègies conegudes (vertical, rondada, acroesport, malabars 2 pilotes, xanques, salt amb trampolí, el peix i passar el plinton) tot i que n'he hagut d'adaptar més de la meitat.



4.- En les sessions d’educació física NO he sigut capaç de participar en la creació i realització d’un petit número de circ, utilitzant estratègies conegudes (vertical, rondada, acroesport, malabars 2 pilotes, xanques, salt amb trampolí, el peix i passar el plinton) tot i podent adaptar el grau de dificultat.


 INICIEM-NOS AL BÀDMINTON


Sereu capaços de fer un campionat de bàdminton per parelles?




QUÈ VOLEM APRENDRE?
  • Agafar i utilitzar correctament la raqueta.
  • Estratègies amb la parella.
  • Respectar als companys
Hem practicat la sacada i cops del dret i del revés.
COM HO HE FET?

1.- Sempre m'he entès amb la parella per millorar el joc, he felicitat als contraris i he agafat la raqueta per l'empunyadura.



2.- No he aconseguit 1 dels 3 aspectes anteriors.



3.- No he aconseguit 2 dels 3 aspectes anteriors.



4.- No he aconseguit cap dels tres aspectes anteriors.



SENDERS PR

Coneixeu algún sender que passi per Sant Pere?

 QUÈ ÉS EL SENDERISME?


PR C - 45

PR C - 47


Repintant marca al marge dret del riu ges

Hem pogut arribar fins al marge esquerra després de travessar el pont de Targarona.

QUÈ VOLEM APRENDRE?

  • Identificar els senyals del sender PR del nostre entorn proper.
  • reconèixer el senderisme com una  pràctica fisicoesportiva saludable i que respecta l’entorn.
  • A mantenir una bona condició física.
COM HO HE FET?

1.- He après a seguir  els senyals dels PR i sempre m’he esforçat per trotar en llocs planers.

2.- He après a seguir els senyals dels PR i sovint m’he esforçat per trotar en llocs planers.

3.- Reconec els senyals dels PR però hauria d’esforçar-me més per trotar en llocs planers.

4.- Em costa costa seguir les marques dels PR i hauria d’esforçar-me més per trotar en llocs planers.