ACCEPTEU EL REPTE?

4t 17/18


QUIN ESPECTACLE!

EL MISTERI DELS ANELLS OLÍMPICS
(divendres 15 de juny)
Sereu capaços de col·laborar en el festival de final de curs on el tema serà la celebració dels 25 anys dels jocs olímpics de BCN92?

Avaluació:


Comunicar vivències, emocions i idees fent servir el gest, la postura i el moviment del cos de forma creativa en el festival de final de curs.


CORREM, SALTEM I LLANCEM


Avaluació:


Ens esforcem per córrer, saltar i llençar de forma eficaç en diferents situacions.



SUPORT VITAL BÀSIC

ACTUAR = SALVAR VIDES
Avaluació:

Realitzar correctament la maniobra de Posició Lateral de Seguretat (PLS)


TOT ÉS POSSIBLE!

NEDEM!




Sereu capaços de fer un circuït d'aventura aquàtic?






 Amb el vostre grup haureu de pensar un recorregut de 25m  per travessar la piscina de llarg (podeu fer servir dos carrers). En aquest recorregut hi ha d'haver:  
  • Desplaçaments panxa a terra.
  • Desplaçaments panxa enlaire.
  • Salts.
  • Girs.
  • Llançaments.
  • Equilibris.  
  • Flotacions.
  • Immersions. 
Heu de tenir en compte de pensar tres nivells de dificultat per a cada lloc (alt, mig i baix) així tothom podrà escollir de quina forma creu que és la millor per ell/a.
 Podem fer servir tot el material disponible (penseu a tornar-ho tot al seu lloc)
 
QUÈ VOLEM APRENDRE?
  • A fer servir noves maneres de moure'ns dins l'aigua (coordinar diferents desplaçaments, submergir-nos, flotar, saltar, girar, llançar...) i saber quines em costen més o encara no domino. 
                                                                            
1.- ENCERCLA EN QUINS D’AQUESTS ESPAIS ENCARA POTS MILLORAR. AL COSTAT ANOTA QUIN NIVELL DE DIFICULTAT HAS FET SERVIR (ALT, MIG O BAIX).
  • Desplaçaments panxa a terra.
  • Desplaçaments panxa enlaire.
  • Salts.
  • Girs.
  • Llançaments.
  • Equilibris.  
  • Flotacions.
  • Immersions.



2.- DE TOTS ELS ESPAIS TREBALLATS N'HI HA ALGUN QUE ENCARA NO ETS CAPAÇ DE FER?



BALLEM!



Aconseguirem que el Rei Carnestoltes faci possibles els nostres desitjos?


QUÈ VOLEM APRENDRE?



El ball d'en Xandri i la coreografia de comiat del Rei Carnestoltes acceptant i col·laborant amb els altres per ser una classe molt ben avinguda. 




OK


Us agradaria practicar un esport en el que es fa servir un "stick"?



QUÈ VOLEM APRENDRE?

  • A jugar a un esport nou i aprendre a desmarcar-me.
  • Els beneficis de fer esport.
  • Respectar als companys de l'altre equip. 




UN DELS JOCS QUE HEM APRÈS NOUS ÉS EL DE GALLINES, SERPS I GUINEUS

AMB L'HOQUEI HEM VOLGUT APRENDRE UN ESPORT ON PRÀCTICAMENT NINGÚ TENIA EXPERIÈNCIA

COM LA MAJORIA DELS ESPORTS D'EQUIP DESMERCAR-SE ÉS BÀSIC.

HEM VOLGUT FER EVIDENTS ELS BENEFICIS DE FER ESPORT

EL RESPECTE ALS COMPANYS ÉS BÀSIC.

LES NORMES ENS AJUDEN A SOLUCIONAR PETITS CONFLICTES


EL BALL D’EN XANDRI


Des de fa uns anys els de 4t són els encarregats de ballar el Ball d'en Xandri a la Fira de Sant Sebastià.
Comptem amb vosaltres?


QUÈ VOLEM APRENDRE?
  • Els punts de dansa: caminar picant i galop.
  • Estrutures rítmiques: molinets, encreuament de mans i rotllana.
  • A concentrar-nos per seguir el ritme
  • Escolto i respecto les opinions dels companys.


    PRESENTACIÓ BALL D'EN XANDRI



    CAP ON ANEM?


    Sereu capaços de fer una cursa d’orientació?




    QUÈ VOLEM APRENDRE?
    • A ORIENTAR-NOS PELS ESPAIS NATURALS QUE ENS ENVOLTEN.
    • A CONÈIXER I RESPECTAR EL NOSTRE ENTORN.
    • A ESTIMAR LA NATURA. 



    A QUÈ JUGUEM?

    AUTOAVALUACIÓ