INVENTEM-NOS UN JOC!
TASCA (del 15 de maig al 5 de juny)
CREAR UN JOC MOTRIU COL·LABORATIU
COM HO PUC FER?
· VEURE EL VÍDEO PER AGAFAR IDEES.
· ESCRIURE EN UN PAPER: TÍTOL DEL JOC, NÚMERO DE PARTICIPANTS, ESPAI, MATERIAL I EXPLICAR COM ES JUGA.
· RECORDA QUE NO HA DE SER COMPETITIU, NO HI HA GUANYADORS NI PERDEDORS. TOTS ELS PARTICIPANTS HAN DE COL·LABORAR PER ACONSEGUIR L'ÈXIT.
QUÈ NECESSITO?
· ROBA CÒMODE I FLEXIBLE.
· UN ESPAI SENSE PERILLS ON ES PUGUI FER EL JOC.
· EL MATERIAL QUE DECIDEIXI PEL JOC, SI ÉS QUE EN NECESSITO.
COMPROVO QUE...
· QUE TINC EL MATERIAL A PUNT.
· QUE NO HI HA PERILLS.
· QUE NO ÉS UN JOC COMPETITIU.
· QUE HI PODEN JUGAR NENES I NENS DE 6 A 12 ANYS.
COM HO PUC COMPARTIR?
· JUGANT AL JOC AMB ELS DE CASA.
· EMPLENANT AQUEST FORMULARI.
· COMPARTINT UN AUDIO EXPLICANT COM ES JUGA AL VOSTRE JOC. csado@escolaxandri.cat PUC CONSULTAR
PARLEM AMB EL COS
TASCA (del 24 d'abril al 15 de maig)
EXPLICAR AMB EL MOVIMENT I EL GEST LES EMOCIONS I VIVÈNCIES DEL VOSTRE CONFINAMENT.
COM HO PUC FER?
· VEURE EL VÍDEO PER AGAFAR IDEES.
· ESCRIURE EN UN PAPER EL SENTIMENT QUE VULL REPRESENTAR.
· PROVAR DAVANT D'UN MIRALL MOVIMENTS I GESTOS QUE EXPLIQUIN COM EM SENTO.
QUÈ NECESSITO?
· VEURE EL VÍDEO PER AGAFAR IDEES.
· ESCRIURE EN UN PAPER EL SENTIMENT QUE VULL REPRESENTAR.
· PROVAR DAVANT D'UN MIRALL MOVIMENTS I GESTOS QUE EXPLIQUIN COM EM SENTO.
· TRIA UNA MÚSICA QUE LLIGUI AMB LA TEVA EMOCIÓ.
QUÈ NECESSITO?
· ROBA CÒMODE I FLEXIBLE.
· UN ESPAI ON EM PUGUI MOURE.
· ALGUN OBJECTE QUE M'AJUDI A EXPRESSAR-ME.
COMPROVO QUE...
· QUE TINC EL MATERIAL A PUNT.
· QUE NO HI HA PERILLS.
· QUE DURA MENYS D'UN MINUT.
· UN ESPAI ON EM PUGUI MOURE.
· ALGUN OBJECTE QUE M'AJUDI A EXPRESSAR-ME.
COMPROVO QUE...
· QUE TINC EL MATERIAL A PUNT.
· QUE NO HI HA PERILLS.
· QUE DURA MENYS D'UN MINUT.
· QUE FAIG MOVIMENTS BAIXOS (AL TERRA), MITJOS (4 GRAPES, AJUPITS...) I ALTS (DRETS,SALTS...).
COM HO PUC COMPARTIR?
· ENSENYANT LA COREOGRAFIA AMB ELS DE CASA.
· ESCRIVINT UN CORREU ELECTRÒNIC I EXPLICAR COM T'HA ANAT (TAMBÉ POTS FER AUDIO)·
· COMPARTINT FOTOS O VÍDEOS DE LA COREOGRAFIA. csado@escolaxandri.cat
PUC CONSULTAR
REPTES MOTRIUS PER FER A CASA
Tasca (setmanal per anar fent al vostre ritme)
Fer reptes motrius
per mantenir-nos actius
Què necessito? Comprovo...
· Connexió a internet per veure · que tinc el material a punt.
els vídeos. · que no hi ha perills.
Com ho puc fer? Com ho puc compartir?
· Veure el repte un · Ensenyant amb els de casa
· Veure el repte un · Ensenyant amb els de casa
parell de vegades. com faig el repte.
· Practicar-lo amb paciència. · Escrivint un correu electrònic
· Si ja em surt, puc pensar una i explicar com t'ha anat.
manera més difícil de fer-lo. · Compartint fotos o vídeos
· I fins hi tot, em puc inventar dels reptes.
· I fins hi tot, em puc inventar dels reptes.
un repte nou. csado@escolaxandri.cat
CIRCUIT D'AVENTURA AQUÀTIC!
QUÈ VOLEM APRENDRE?
- A fer servir noves maneres de moure'ns dins l'aigua (coordinar diferents desplaçaments, submergir-nos, flotar, saltar, girar, llançar...).
1.- En la creació i la realització d'un circuit d'aventura aquàtic he sigut capaç de superar la majoria dels reptes motrius com els salts, desplaçaments panxa a terra i panxa enlaire, immersions, girs, equilibris, llançaments i flotacions.
2.- En la creació i la realització d'un circuit d'aventura aquàtic he sigut capaç de superar més de la meitat dels reptes motrius com els salts, desplaçaments panxa a terra i panxa enlaire, immersions, girs, equilibris, llançaments i flotacions.
3.- En la creació i la realització d'un circuit d'aventura aquàtic he sigut capaç de superar més de la meitat dels reptes motrius com els salts, desplaçaments panxa a terra i panxa enlaire, immersions, girs, equilibris, llançaments i flotacions amb suport.
4.- En la creació i la realització d'un circuit d'aventura aquàtic he sigut capaç de superar menys de la meitat dels reptes motrius com els salts, desplaçaments panxa a terra i panxa enlaire, immersions, girs, equilibris, llançaments i flotacions tot i fer servir suports.
BALLEM!
Aconseguirem fer el ball d'en Xandri per la fira de Sant Sebastià?
QUÈ VOLEM APRENDRE?
El ball d'en Xandri i la coreografia de comiat del Rei Carnestoltes acceptant i col·laborant
amb els altres per ser una classe molt ben avinguda.
COM HO HEM FET?
1.- He participat amb moltes ganes en l’aprenentatge del ball d’en Xandri i del Rei Carnestoles, coordinant els moviments amb el ritme de la música i ajudant als companys que encara no els hi surt.
2.- He participat amb ganes en l’aprenentatge del ball d’en Xandri i del Rei Carnestoles, coordinant els moviments amb el ritme de la música.
3.- He participat en l’aprenentatge del ball d’en Xandri i del Rei Carnestoles, tot i que a vegades em costa coordinar els moviments amb el ritme de la música.
4.- He participat poc en l’aprenentatge del ball d’en Xandri i del Rei Carnestoles.
2.- He participat amb ganes en l’aprenentatge del ball d’en Xandri i del Rei Carnestoles, coordinant els moviments amb el ritme de la música.
3.- He participat en l’aprenentatge del ball d’en Xandri i del Rei Carnestoles, tot i que a vegades em costa coordinar els moviments amb el ritme de la música.
4.- He participat poc en l’aprenentatge del ball d’en Xandri i del Rei Carnestoles.
Us agradaria practicar un esport en el que es fa servir un "stick"?
QUÈ VOLEM APRENDRE?
AGAFEM CORRECTAMENT L'ESTIC. |
DESMARCATGE: CONSISTEIX EN FER UN MOVIMENT PER TAL DE QUEDAR SOL I QUE EL COMPANY EM PUGUI PASSAR LA PILOTA. |
COM HO HEM FET?
1.- He après a agafar bé l'estic, a buscar espais per estar sol perquè em puguin passar la pilota, a saludar abans dels partits i felicitar al final a tots els companys.
2.- He après a fer dues de les tres accions que ens havíem proposat.
3.- He après a fer una de les tres accions que ens havíem proposat.
4.- Pràcticament no he assolit cap de les tres accions que ens havíem proposat.
2.- He après a fer dues de les tres accions que ens havíem proposat.
3.- He après a fer una de les tres accions que ens havíem proposat.
4.- Pràcticament no he assolit cap de les tres accions que ens havíem proposat.
Sereu capaços de fer una cursa d’orientació?
- A ORIENTAR-NOS PER L'ESPAI NATURAL DE LA RIERA
- A CONÈIXER I RESPECTAR EL NOSTRE ENTORN.
- A TENIR UNA BONA CONDICIÓ FÍSICA.
COM HO HEM FET?
1.- He après a trotar al ritme de la parella seguint les fites per ordre.
2.- He après a trotar i/o caminar al ritme de la parella seguint les fites per ordre.
3.- He caminat més que trotar i ens ha costat seguir les fites per ordre.
4.- No hem adaptat els nostres ritmes i ens ha costat seguir les fites per ordre.
PASSEM, COLPEGEM I XUTEM
QUÈ VOLEM APRENDRE?
A conèixer els límits i possibilitats del nostre cos a l'hora de passar-nos un disc volador, colpejant indiaques i xutan pilotes de tot tipus.
COM HO HEM FET?
1.- M'he esforçat molt per descobrir i experimentar diferents maneres de llançar, colpejar i xutar. Gairebé sempre faig arribar l'objecte al lloc on vull i dono consells als companys perquè també ho aconsegueixin.
2.- M'he esforçat per descobrir i experimentar diferents maneres de llançar, colpejar i xutar. Bastant sovint faig arribar l'objecte al lloc on vull.
3.- He intentat descobrir i experimentar diferents maneres de llançar, colpejar i xutar; però em costa fer arribar els objectes al lloc on vull.
4.- No he intentar descobrir i explerimentar diferents maneres de llançar, colpejar i xutar.
2.- M'he esforçat per descobrir i experimentar diferents maneres de llançar, colpejar i xutar. Bastant sovint faig arribar l'objecte al lloc on vull.
3.- He intentat descobrir i experimentar diferents maneres de llançar, colpejar i xutar; però em costa fer arribar els objectes al lloc on vull.
4.- No he intentar descobrir i explerimentar diferents maneres de llançar, colpejar i xutar.
ACTUAR = SALVAR VIDES
I tú, segur que no pots...?
On són els vostres límits?
ESFORÇA'T, SUPERA'T, MILLORA'T!