ACCEPTEU EL REPTE?

4t 19/20

INVENTEM-NOS UN JOC!
TASCA (del 15 de maig al 5 de juny)
CREAR UN JOC MOTRIU COL·LABORATIU
COM HO PUC FER?
· VEURE EL VÍDEO PER AGAFAR IDEES.  
· ESCRIURE EN UN PAPER: TÍTOL DEL JOC, NÚMERO DE PARTICIPANTS, ESPAI, MATERIAL I EXPLICAR COM ES JUGA.
· RECORDA QUE NO HA DE SER COMPETITIU, NO HI HA GUANYADORS NI PERDEDORS. TOTS ELS PARTICIPANTS HAN DE COL·LABORAR PER ACONSEGUIR L'ÈXIT.




QUÈ NECESSITO?                     
· ROBA CÒMODE I FLEXIBLE.
· UN ESPAI SENSE PERILLS ON ES PUGUI FER EL JOC.
· EL MATERIAL QUE DECIDEIXI PEL JOC, SI ÉS QUE EN NECESSITO.                                                                                                  
COMPROVO QUE...
· QUE TINC EL MATERIAL A PUNT.
· QUE NO HI HA PERILLS.
· QUE NO ÉS UN JOC COMPETITIU.
· QUE HI PODEN JUGAR NENES I NENS DE 6 A 12 ANYS.     

COM HO PUC COMPARTIR?
· JUGANT AL JOC AMB ELS DE CASA.
· EMPLENANT AQUEST FORMULARI
· COMPARTINT UN AUDIO EXPLICANT COM ES JUGA AL VOSTRE JOC.           csado@escolaxandri.cat 

PUC CONSULTAR

PARLEM AMB EL COS
TASCA (del 24 d'abril al 15 de maig)
EXPLICAR AMB EL MOVIMENT I EL GEST LES EMOCIONS I VIVÈNCIES DEL VOSTRE CONFINAMENT.

COM HO PUC FER?
· VEURE EL VÍDEO PER AGAFAR IDEES.  
· ESCRIURE EN UN PAPER EL SENTIMENT QUE VULL REPRESENTAR.
· PROVAR DAVANT D'UN MIRALL MOVIMENTS I GESTOS QUE EXPLIQUIN COM EM SENTO.
· TRIA UNA MÚSICA QUE LLIGUI AMB LA TEVA EMOCIÓ.  

QUÈ NECESSITO?                       
· ROBA CÒMODE I FLEXIBLE.
· UN ESPAI ON EM PUGUI MOURE.
· ALGUN OBJECTE QUE M'AJUDI A EXPRESSAR-ME.                

COMPROVO QUE...
· QUE TINC EL MATERIAL A PUNT.
· QUE NO HI HA PERILLS.
· QUE DURA MENYS D'UN MINUT.
· QUE FAIG MOVIMENTS BAIXOS (AL TERRA), MITJOS (4 GRAPES, AJUPITS...) I ALTS (DRETS,SALTS...).                                                                                                                                                                                           
COM HO PUC COMPARTIR?
· ENSENYANT LA COREOGRAFIA AMB ELS DE CASA.
· ESCRIVINT UN CORREU ELECTRÒNIC I EXPLICAR COM T'HA ANAT (TAMBÉ POTS FER AUDIO)· 
· COMPARTINT FOTOS O VÍDEOS DE LA COREOGRAFIA.           csado@escolaxandri.cat 

PUC CONSULTAR


REPTES MOTRIUS PER FER A CASA
Tasca (setmanal per anar fent al vostre ritme)
Fer reptes motrius 
per mantenir-nos actius
Què necessito?                       Comprovo...
· Connexió a internet per veure                  · que tinc el material a punt.
els vídeos.                                                · que no hi ha perills.

Com ho puc fer?                    Com ho puc compartir?
· Veure el repte un                                     · Ensenyant amb els de casa 
parell de vegades.                                      com faig el repte.
· Practicar-lo amb paciència.                       · Escrivint un correu electrònic
· Si ja em surt, puc pensar una                    explicar com t'ha anat.   
manera més difícil de fer-lo.                       · Compartint fotos o vídeos 
· I fins hi tot, em puc inventar                     dels reptes.   
un repte nou.                                            csado@escolaxandri.cat                                                           



CIRCUIT D'AVENTURA AQUÀTIC!




Sereu capaços de fer un circuit d'aventura aquàtic?


QUÈ VOLEM APRENDRE?
  • A fer servir noves maneres de moure'ns dins l'aigua (coordinar diferents desplaçaments, submergir-nos, flotar, saltar, girar, llançar...). 

1.- En la creació i la realització d'un circuit d'aventura aquàtic he sigut capaç de superar la majoria dels reptes motrius com els salts, desplaçaments panxa a terra i panxa enlaire, immersions, girs, equilibris, llançaments i flotacions.

2.- En la creació i la realització d'un circuit d'aventura aquàtic he sigut capaç de superar més de la meitat dels reptes motrius com els salts, desplaçaments panxa a terra i panxa enlaire, immersions, girs, equilibris, llançaments i flotacions.

3.- En la creació i la realització d'un circuit d'aventura aquàtic he sigut capaç de superar més de la meitat dels reptes motrius com els salts, desplaçaments panxa a terra i panxa enlaire, immersions, girs, equilibris, llançaments i flotacions amb suport.

4.- En la creació i la realització d'un circuit d'aventura aquàtic he sigut capaç de superar menys de la meitat dels reptes motrius com els salts, desplaçaments panxa a terra i panxa enlaire, immersions, girs, equilibris, llançaments i flotacions tot i fer servir suports.


BALLEM!



Aconseguirem fer el ball d'en Xandri per la fira de Sant Sebastià?

QUÈ VOLEM APRENDRE?

El ball d'en Xandri i la coreografia de comiat del Rei Carnestoltes acceptant i col·laborant
amb els altres per ser una classe molt ben avinguda. 

COM HO HEM FET?

1.- He participat amb moltes ganes en l’aprenentatge del ball d’en Xandri i del Rei Carnestoles, coordinant els moviments amb el ritme de la música i ajudant als companys que encara no els hi surt.

2.- He participat amb ganes en l’aprenentatge del ball d’en Xandri i del Rei Carnestoles, coordinant els moviments amb el ritme de la música.

3.- He participat en l’aprenentatge del ball d’en Xandri i del Rei Carnestoles, tot i que a vegades em costa coordinar els moviments amb el ritme de la música.

4.- He participat poc en l’aprenentatge del ball d’en Xandri i del Rei Carnestoles.






OK

Us agradaria practicar un esport en el que es fa servir un "stick"?




QUÈ VOLEM APRENDRE?
  • A jugar a un esport nou i aprendre a desmarcar-me.
  • Respectar als companys de l'altre equip. 
AGAFEM CORRECTAMENT L'ESTIC.
DESMARCATGE: CONSISTEIX EN FER UN MOVIMENT PER TAL DE QUEDAR SOL I QUE EL COMPANY EM PUGUI PASSAR LA PILOTA.

COM HO HEM FET?

1.- He après a agafar bé l'estic, a buscar espais per estar sol perquè em puguin passar la pilota, a saludar abans dels partits i felicitar al final a tots els companys.

2.- He après a fer dues de les tres accions que ens havíem proposat.

3.- He après a fer una de les tres accions que ens havíem proposat.

4.- Pràcticament no he assolit cap de les tres accions que ens havíem proposat.




CAP ON ANEM?

Sereu capaços de fer una cursa d’orientació?





                                   


                                   

                       

                       

QUÈ VOLEM APRENDRE?
  • A ORIENTAR-NOS PER L'ESPAI NATURAL DE LA RIERA
  • A CONÈIXER I RESPECTAR EL NOSTRE ENTORN.
  • A TENIR UNA BONA CONDICIÓ FÍSICA.
COM HO HEM FET?


1.- He après a trotar al ritme de la parella seguint les fites per ordre.


2.- He après a trotar i/o caminar al ritme de la parella seguint les fites per ordre.


3.- He caminat més que trotar i ens ha costat seguir les fites per ordre.


4.- No hem adaptat els nostres ritmes i ens ha costat seguir les fites per ordre.


PASSEM, COLPEGEM I XUTEM


QUÈ VOLEM APRENDRE?

A conèixer els límits i possibilitats del nostre cos a l'hora de passar-nos un disc volador, colpejant indiaques i xutan pilotes de tot tipus. 

COM HO HEM FET?

1.- M'he esforçat molt per descobrir i experimentar diferents maneres de llançar, colpejar i xutar. Gairebé sempre faig arribar l'objecte al lloc on vull i dono consells als companys perquè també ho aconsegueixin.

2.- M'he esforçat per descobrir i experimentar diferents maneres de llançar, colpejar i xutar. Bastant sovint faig arribar l'objecte al lloc on vull.

3.- He intentat descobrir i experimentar diferents maneres de llançar, colpejar i xutar; però em costa fer arribar els objectes al lloc on vull.

4.- No he intentar descobrir i explerimentar diferents maneres de llançar, colpejar i xutar.






SUPORT VITAL BÀSIC

ACTUAR = SALVAR VIDES




LES ALES DEL FÈNIX




I tú, segur que no pots...?

On són els vostres límits?


ESFORÇA'T, SUPERA'T, MILLORA'T!