ACCEPTEU EL REPTE?

1r 19/20

INVENTEM-NOS UN JOC!
TASCA (del 15 de maig al 5 de juny)
CREAR UN JOC MOTRIU COL·LABORATIU
COM HO PUC FER?
· VEURE EL VÍDEO PER AGAFAR IDEES.  
· ESCRIURE EN UN PAPER: TÍTOL DEL JOC, NÚMERO DE PARTICIPANTS, ESPAI, MATERIAL I EXPLICAR COM ES JUGA.
· RECORDA QUE NO HA DE SER COMPETITIU, NO HI HA GUANYADORS NI PERDEDORS. TOTS ELS PARTICIPANTS HAN DE COL·LABORAR PER ACONSEGUIR L'ÈXIT.



QUÈ NECESSITO?                     
· ROBA CÒMODE I FLEXIBLE.
· UN ESPAI SENSE PERILLS ON ES PUGUI FER EL JOC.
· EL MATERIAL QUE DECIDEIXI PEL JOC, SI ÉS QUE EN NECESSITO.                                                                                                  
COMPROVO QUE...
· QUE TINC EL MATERIAL A PUNT.
· QUE NO HI HA PERILLS.
· QUE NO ÉS UN JOC COMPETITIU.
· QUE HI PODEN JUGAR NENES I NENS DE 6 A 12 ANYS.     

COM HO PUC COMPARTIR?
· JUGANT AL JOC AMB ELS DE CASA.
· EMPLENANT AQUEST FORMULARI
· COMPARTINT UN AUDIO EXPLICANT COM ES JUGA AL VOSTRE JOC.           csado@escolaxandri.cat 

PUC CONSULTAR

PARLEM AMB EL COS
TASCA (del 24 d'abril al 15 de maig)
EXPLICAR AMB EL MOVIMENT I EL GEST LES EMOCIONS I VIVÈNCIES DEL VOSTRE CONFINAMENT.

COM HO PUC FER?
· VEURE EL VÍDEO PER AGAFAR IDEES.  
· ESCRIURE EN UN PAPER EL SENTIMENT QUE VULL REPRESENTAR.
· PROVAR DAVANT D'UN MIRALL MOVIMENTS I GESTOS QUE EXPLIQUIN COM EM SENTO.
· TRIA UNA MÚSICA QUE LLIGUI AMB LA TEVA EMOCIÓ.  

QUÈ NECESSITO?                       
· ROBA CÒMODE I FLEXIBLE.
· UN ESPAI ON EM PUGUI MOURE.
· ALGUN OBJECTE QUE M'AJUDI A EXPRESSAR-ME.                

COMPROVO QUE...
· QUE TINC EL MATERIAL A PUNT.
· QUE NO HI HA PERILLS.
· QUE DURA MENYS D'UN MINUT.
· QUE FAIG MOVIMENTS BAIXOS (AL TERRA), MITJOS (4 GRAPES, AJUPITS...) I ALTS (DRETS,SALTS...).                                                                                                                                                                                           
COM HO PUC COMPARTIR?
· ENSENYANT LA COREOGRAFIA AMB ELS DE CASA.
· ESCRIVINT UN CORREU ELECTRÒNIC I EXPLICAR COM T'HA ANAT (TAMBÉ POTS FER AUDIO)· 
· COMPARTINT FOTOS O VÍDEOS DE LA COREOGRAFIA.           csado@escolaxandri.cat 

PUC CONSULTAR


REPTES MOTRIUS PER FER A CASA
Tasca (setmanal per anar fent al vostre ritme)
Fer reptes motrius 
per mantenir-nos actius
Què necessito?                       Comprovo...
· Connexió a internet per veure                  · que tinc el material a punt.
els vídeos.                                                · que no hi ha perills.

Com ho puc fer?                    Com ho puc compartir?
· Veure el repte un                                     · Ensenyant amb els de casa 
parell de vegades.                                      com faig el repte.
· Practicar-lo amb paciència.                       · Fent un dibuix per
· Si no em surt, puc pensar una                    explicar com t'ha anat.   
manera més fàcil de fer-lo.                       · Compartint fotos o vídeos 
· I fins hi tot, em puc inventar                     dels reptes.   
un repte nou.                                            csado@escolaxandri.cat                                                           
Puc consultar
Reptes motrius per fer a casa
Reptes d'alumnes d'un escola d'Argentona








SUPERGUERRERS DE LA PAU 

 Resultat d'imatges de PAZ



Voleu convertir-vos en defensors de la pau al món?


QUÈ VOLEM APRENDRE?

   - Noves maneres de moure’ns: utilitzar les mans per desplaçar-nos, rodar, girar, estirar, empènyer, saltar, immobilitzar...  respectant sempre als companys.

COM HO HEM FET?

1.- He sigut capaç d'aprendre les tècniques de superguerrer i les he fet servir en els combats d'entrenament intentant no fer mai mal al company.

2.- He sigut capaç d'aprendre tècniques de superguerrer i n'he fet servit algunes en els combats d'entrenament intentant no fer mal al company.

3.- He sigut capaç d'aprendre algunes de les tècniques de superguerrer però m'ha costat fer-les servir en els combats d'entrenament.


4.- He après poques tècniques de superguerrer i m'ha costat fer-les servir en els combats d'entrenament.


APRENEM A JUGAR




  • QUÈ VOLEM APRENDRE?
  1. A PARTICIPAR ACTIVAMENT DELS JOCS.
  2. A COMPLIR LES NORMES.
  3. RESPECTAR ELS COMPANYS.
LA PASTORA SENSE FI

LLADRES I POLICIES
LLOPS I XAIS
LA CADENA CURTA
L'ARANYA


COM HO HEM FET?

1.- SEMPRE  HE JUGAT MOLT EN TOTS ELS JOCS, SEGUINT LES NORMES I TRACTANT BÉ ELS COMPANYS.

2.- GAIREBÉ SEMPRE HE JUGAT EN TOTS ELS JOCS, SEGUINT LES NORMES I TRACTANT BÉ ELS COMPANYS.

3.- DE TANT EN TANT HE JUGAT ELS JOCS, SEGUINT LES NORMES I TRACTANT BÉ ELS COMPANYS.

4.- POQUES VEGADES HE JUGAT EN ELS JOCS, EM COSTA FER CAS DE LES NORMES I NO TRACTO GAIREBÉ ELS COMPANYS.





JUGUEM A LA NATURA

VOLEU JUGAR EN UN PARC PLE DE NATURA? 

DONCS PRIMER L’HAUREM DE TROBAR:

 A _ _ _ _ _ _ _ _A



                         

DESCOBRIM TOTS ELS AMAGATALLS DEL PARC




CONSTRUÏM CABANES A DALT, A AL MIG I A BAIX DEL PARC DE L'ATLÀNTIDA.



ENS VISITEM I FEM CAMINS D'AVENTURA!

Fem baixades, equilibris...

Fem pujades!

JUGUEM A SER ANIMALS

Avui per culpa de la pluja hem hagut d'anar al pavelló
QUÈ VOLEM APRENDRE?
  • FER TOT TIPUS D'ACTIVITAT FÍSICA A LA NATURA.
  • RESPECTAR L'ENTORN NATURAL I ALS COMPANYS.
COM HO HEM FET?

1.- Sé que moure el cos a la natura és molt saludable i per això cada cop que hem anat al bosc he aprofitat per caminar, fer moltes curses, enfilades, baixades, equilibris, construccions, llançaments… respectant sempre l’entorn. A més, demanaré als de casa que sortim més a jugar pels voltants del poble.

2.- Sé que moure el cos a la natura és molt saludable i per això gairebé cada  cop que hem anat al bosc he aprofitat per caminar, fer curses, enfilades, baixades, equilibris, construccions, llançaments… respectant  l’entorn. 

3.- Sé que moure el cos a la natura és saludable però  cada cop que hem anat al bosc he estat més aviat quiet i no he aprofitat prou per caminar, fer curses, enfilades, baixades, equilibris, construccions, llançaments… respectant sempre l’entorn. 

4.- No entenc perquè hem de fer activitats de moviment a la natura, i per això no he fet gaires corregudes, enfilades, baixades, equilibris, construccions, llançaments…



FEM SERVIR TOT EL COS



QUÈ VOLEM APRENDRE?

A conèixer moltes formes de moure el nostre cos.

COM HO HEM FET?


1.- M'he esforçat molt per provar diferents maneres moure el cos.

2.-M'he esforçat per provar diferents maneres moure el cos.

3.- M'he esforçat poc per provar diferents maneres moure el cos.

4.- No m 'he esforçat per provar diferents maneres moure el cos.



SUPORT VITAL BÀSIC

ACTUAR = SALVAR VIDES

Realitzar correctament una trucada al 112 en una simulació d'emergència.


BALLEM!




Aconseguirem que le Rei Carnestoltes ens consedeixi els nostres desitjos?


QUÈ VOLEM APRENDRE?

El ball d'en Jan petit com balla i la coreografia de comiat del Rei Carnestoltes acceptant i
col·laborant amb els altres per ser una classe molt ben avinguda. 

COM HO HEM FET?


1.- He participat amb moltes ganes en l’aprenentatge del ball d'en Jan petit i del Rei Carnestoles, coordinant els moviments amb el ritme de la música i ajudant als companys que encara no els hi surt.

2.- He participat amb ganes en l’aprenentatge del ball d’en Jan petit i del Rei Carnestoles, coordinant els moviments amb el ritme de la música.

3.- He participat en l’aprenentatge del ball d’en Jan petit i del Rei Carnestoles, tot i que a vegades em costa coordinar els moviments amb el ritme de la música.

4.- He participat poc en l’aprenentatge del ball d’en Jan petit i del Rei Carnestoles.




APRENEM A JUGAR




  • QUÈ VOLEM APRENDRE?
  1. A PARTICIPAR ACTIVAMENT DELS JOCS.
  2. A COMPLIR LES NORMES.
  3. RESPECTAR ELS COMPANYS.
LA PASTORA SENSE FI

LLADRES I POLICIES
LLOPS I XAIS
LA CADENA CURTA
L'ARANYA


COM HO HEM FET?

1.- SEMPRE  HE JUGAT MOLT EN TOTS ELS JOCS, SEGUINT LES NORMES I TRACTANT BÉ ELS COMPANYS.

2.- GAIREBÉ SEMPRE HE JUGAT EN TOTS ELS JOCS, SEGUINT LES NORMES I TRACTANT BÉ ELS COMPANYS.

3.- DE TANT EN TANT HE JUGAT ELS JOCS, SEGUINT LES NORMES I TRACTANT BÉ ELS COMPANYS.

4.- POQUES VEGADES HE JUGAT EN ELS JOCS, EM COSTA FER CAS DE LES NORMES I NO TRACTO GAIREBÉ ELS COMPANYS.