INVENTEM-NOS UN JOC!
TASCA (del 15 de maig al 5 de juny)
CREAR UN JOC MOTRIU COL·LABORATIU
COM HO PUC FER?
· VEURE EL VÍDEO PER AGAFAR IDEES.
· ESCRIURE EN UN PAPER: TÍTOL DEL JOC, NÚMERO DE PARTICIPANTS, ESPAI, MATERIAL I EXPLICAR COM ES JUGA.
· RECORDA QUE NO HA DE SER COMPETITIU, NO HI HA GUANYADORS NI PERDEDORS. TOTS ELS PARTICIPANTS HAN DE COL·LABORAR PER ACONSEGUIR L'ÈXIT.
QUÈ NECESSITO?
· ROBA CÒMODE I FLEXIBLE.
· UN ESPAI SENSE PERILLS ON ES PUGUI FER EL JOC.
· EL MATERIAL QUE DECIDEIXI PEL JOC, SI ÉS QUE EN NECESSITO.
COMPROVO QUE...
· QUE TINC EL MATERIAL A PUNT.
· QUE NO HI HA PERILLS.
· QUE NO ÉS UN JOC COMPETITIU.
· QUE HI PODEN JUGAR NENES I NENS DE 6 A 12 ANYS.
COM HO PUC COMPARTIR?
· JUGANT AL JOC AMB ELS DE CASA.
· EMPLENANT AQUEST FORMULARI.
· COMPARTINT UN AUDIO EXPLICANT COM ES JUGA AL VOSTRE JOC. csado@escolaxandri.cat PUC CONSULTAR
EXEMPLES DE JOCS COOPERATIUS
TASCA (del 24 d'abril al 15 de maig)
EXPLICAR AMB EL MOVIMENT I EL GEST LES EMOCIONS I VIVÈNCIES DEL VOSTRE CONFINAMENT.
COM HO PUC FER?
· VEURE EL VÍDEO PER AGAFAR IDEES.
· ESCRIURE EN UN PAPER EL SENTIMENT QUE VULL REPRESENTAR.
· PROVAR DAVANT D'UN MIRALL MOVIMENTS I GESTOS QUE EXPLIQUIN COM EM SENTO.
QUÈ NECESSITO?
· VEURE EL VÍDEO PER AGAFAR IDEES.
· ESCRIURE EN UN PAPER EL SENTIMENT QUE VULL REPRESENTAR.
· PROVAR DAVANT D'UN MIRALL MOVIMENTS I GESTOS QUE EXPLIQUIN COM EM SENTO.
· TRIA UNA MÚSICA QUE LLIGUI AMB LA TEVA EMOCIÓ.
QUÈ NECESSITO?
· ROBA CÒMODE I FLEXIBLE.
· UN ESPAI ON EM PUGUI MOURE.
· ALGUN OBJECTE QUE M'AJUDI A EXPRESSAR-ME.
COMPROVO QUE...
· QUE TINC EL MATERIAL A PUNT.
· QUE NO HI HA PERILLS.
· QUE DURA MENYS D'UN MINUT.
· UN ESPAI ON EM PUGUI MOURE.
· ALGUN OBJECTE QUE M'AJUDI A EXPRESSAR-ME.
COMPROVO QUE...
· QUE TINC EL MATERIAL A PUNT.
· QUE NO HI HA PERILLS.
· QUE DURA MENYS D'UN MINUT.
· QUE FAIG MOVIMENTS BAIXOS (AL TERRA), MITJOS (4 GRAPES, AJUPITS...) I ALTS (DRETS,SALTS...).
COM HO PUC COMPARTIR?
· ENSENYANT LA COREOGRAFIA AMB ELS DE CASA.
· ESCRIVINT UN CORREU ELECTRÒNIC I EXPLICAR COM T'HA ANAT (TAMBÉ POTS FER AUDIO)·
· COMPARTINT FOTOS O VÍDEOS DE LA COREOGRAFIA. csado@escolaxandri.cat
PUC CONSULTAR
REPTES MOTRIUS PER FER A CASA
Tasca (setmanal per anar fent al vostre ritme)
Fer reptes motrius
per mantenir-nos actius
Què necessito? Comprovo...
· Connexió a internet per veure · que tinc el material a punt.
els vídeos. · que no hi ha perills.
Com ho puc fer? Com ho puc compartir?
· Veure el repte un · Ensenyant amb els de casa
· Veure el repte un · Ensenyant amb els de casa
parell de vegades. com faig el repte.
· Practicar-lo amb paciència. · Fent un dibuix per
· Si no em surt, puc pensar una explicar com t'ha anat.
manera més fàcil de fer-lo. · Compartint fotos o vídeos
· I fins hi tot, em puc inventar dels reptes.
· I fins hi tot, em puc inventar dels reptes.
un repte nou. csado@escolaxandri.cat
Puc consultar
Reptes motrius per fer a casa
Reptes d'alumnes d'un escola d'Argentona
BALLEM!
Aconseguirem que le Rei Carnestoltes ens consedeixi els nostres desitjos?
QUÈ VOLEM APRENDRE?
El ball del Rogle i la coreografia de comiat de la Reina Carnestoltes acceptant i
El ball del Rogle i la coreografia de comiat de la Reina Carnestoltes acceptant i
col·laborant amb els altres per ser una classe molt ben avinguda.
COM HO HEM FET?
1.- He participat amb moltes ganes en l’aprenentatge de les danses de carnestoltes, coordinant els moviments amb el ritme de la música i ajudant als companys que encara no els hi surt.
2.- He participat amb ganes en l’aprenentatge de les danses de carnestoltes, coordinant els moviments amb el ritme de la música.
3.- He participat en l’aprenentatge de les danses de carnestoltes, tot i que a vegades em costa coordinar els moviments amb el ritme de la música.
4.- He participat poc en l’aprenentatge de les danses de carnestoltes.
EL CIRC XANDRI2.- He participat amb ganes en l’aprenentatge de les danses de carnestoltes, coordinant els moviments amb el ritme de la música.
3.- He participat en l’aprenentatge de les danses de carnestoltes, tot i que a vegades em costa coordinar els moviments amb el ritme de la música.
4.- He participat poc en l’aprenentatge de les danses de carnestoltes.
Sereu capaços de fer un petit número de circ?
QUÈ VOLEM APRENDRE?
- Noves maneres de moure’ns (salts, girs, equilibris, utilitzar les mans per desplaçar-nos, malabars...) i saber quines som capaços de fer i quines encara no.
COM HO HEM FET?
1.- He sigut capaç d'aprendre molt bé les tècniques gimnàstiques i les he fet servir en el petit número de circ.
2.- He sigut capaç d'aprendre força bé les tècniques gimnàstiques i n'he fet servit algunes en el petit número de circ.
2.- He sigut capaç d'aprendre força bé les tècniques gimnàstiques i n'he fet servit algunes en el petit número de circ.
3.- He sigut capaç d'aprendre algunes de les tècniques gimnàstiques però m'ha costat fer-les servir en el petit número de circ.
4.- He après poques tècniques gimnàstiques i m'ha costat fer-les servir en el petit número de circ.
El curs passat vau aprendre a ajudar-vos per solucionar diferents reptes i aquest curs us porposem que sigueu vosaltres els que us en inventeu i els vostres companys els puguin intentar resoldre.
- QUÈ VOLEM APRENDRE?
- A PARTICIPAR COL·LABORATIVAMENT EN LA CREACIÓ DE REPTES.
- A COOPERAR PER ASSOLIR ELS REPTES AMB EL MEU EQUIP.
- RESPECTAR ELS COMPANYS.
FEM RODAR EL TRONC. |
QUE NO DESCARRILI EL TREN! |
TRANSPORTEM LES PIQUES |
Que no caiguin les piques! |
Gira cercles! |
PASSAGEM EL CERCLE. |
COM HO HEM FET?
1.- SEMPRE HE INTENTAT CREAR ELS REPTES ESCOLTANT I AJUDANT ALS COMPANYS FENT CAS DE LES NORMES.
2.- GAIREBÉ SEMPRE HE INTENTAT CREAR ELS REPTES ESCOLTANT I AJUDANT ALS COMPANYS FENT CAS DE LES NORMES.
3.- DE TANT EN TANT HE INTENTAT CREAR ELS REPTES ESCOLTANT I AJUDANT ALS COMPANYS FENT CAS DE LES NORMES.
4.- POQUES VEGADES HE INTENTAT CREAR ELS REPTES ESCOLTANT I AJUDANT ALS COMPANYS FENT CAS DE LES NORMES.
JUGUEM A LA NATURA
Coneixeu el vostre entorn natural?
QUÈ VOLEM APRENDRE?
- A ORIENTAR-NOS PELS ESPAIS NATURALS QUE ENS ENVOLTEN.
- A CONÈIXER I RESPECTAR EL NOSTRE ENTORN.
- A TENIR UNA BONA CONDICIÓ FÍSICA.
Aquest any al torrent hi baixa molta més aigua! |
Ens col·loquem de cara a Bellmunt (nord) per trobar la resta de punts cardinals. |
COM HO HEM FET?
1.- He participat activament cada dia fent corregudes, baixades, enfilades, equilibris, construccions, respectant els límits dels diferents punts cardinals.
2.- He participat fent corregudes, baixades, enfilades, equilibris, construccions, respectant els límits dels diferents punts cardinals.
3.- He fet poques curses, baixades, enfilades, equilibris, construccions, respectant els límits dels diferents punts cardinals.
4.- He fet poques curses, baixades, enfilades, equilibris, construccions, i m'ha costat respectar els límits dels diferents punts cardinals.
QUÈ VOLEM APRENDRE?
A conèixer els límits i possibilitats del nostre cos a l'hora millorar la tècnica de carrera, els salts i els llançaments.
COM HO HEM FET?
1.- M'he esforçat molt per descobrir i experimentar diferents maneres de córrer, saltar i llançar. Gairebé sempre ho faig amb agilitat i dono consells als companys perquè també ho aconsegueixin.
2.- M'he esforçat per descobrir i experimentar diferents maneres de córrer, saltar i llançar. Bastant sovint ho faig amb agilitat.
3.- He intentat descobrir i experimentar diferents maneres de de córrer, saltar i llançar; però em costa fer-ho amb agilitat.
4.- No he intentar descobrir i experimentar diferents maneres de córrer, saltar i llançar.
SUPORT VITAL BÀSIC2.- M'he esforçat per descobrir i experimentar diferents maneres de córrer, saltar i llançar. Bastant sovint ho faig amb agilitat.
3.- He intentat descobrir i experimentar diferents maneres de de córrer, saltar i llançar; però em costa fer-ho amb agilitat.
4.- No he intentar descobrir i experimentar diferents maneres de córrer, saltar i llançar.
ACTUAR = SALVAR VIDES
KORFBALL
Voleu aprendre un dels pocs esports en què les noies i els nois juguen junts?
- QUÈ VOLEM APRENDRE?
- A PARTICIPAR COOPERATIVAMENT EN EL JOC DEL KORFBALL.
- A COMPLIR LES NORMES.
- RESPECTAR ELS COMPANYS.
Al Korfball hi ha jugades d'atac i defensa. |
No es pot tocar al contrari en cap moment. |
COM HO HEM FET?
1.- Cada dia he jugat ajudant a l'equip, acceptant les normes i parlant bé als companys.
2.- Gairebé sempre he jugat ajudant a l'equip, acceptant les normes i parlant bé als companys.
3.- A vegades m'ha costat jugar ajudant a l'equip, accpetar les normes i parlar bé als companys.
4.- M'ha costat molt jugar ajudant a l'equip, acceptar les normes i parlar bé als companys.
2.- Gairebé sempre he jugat ajudant a l'equip, acceptant les normes i parlant bé als companys.
3.- A vegades m'ha costat jugar ajudant a l'equip, accpetar les normes i parlar bé als companys.
4.- M'ha costat molt jugar ajudant a l'equip, acceptar les normes i parlar bé als companys.